Varför tror du att dom är kompetenta med sin Kalle-Ankapolitik? Där i ligger ditt stora fel. Inse att högern inte går att lita på, bedragare/lögnare, opportunister och kappvändare.
Rösta bort Tidö, dom har lurat oss tillräckligt och inte levererat. Hoppas på ett regeringsskifte! Högern har inte svaren och fortsätter bara försöka skylla alla världens problem på bruna och muslimer, hbtq, kvinnor samt tar aldrig någon kritik, skyller ifrån sig allt "men sossarna då".
Jag hatar inte ens SDare i sig även om jag inte tror på deras skitsnack och okunniga lögner/påståenden, har nära vänner som röstat på SD förr t.ex. Och behandlar dessa likvärdigt precis som alla andra. Fascisterna och lögnarna försöker kalla mig för rasist bara för jag är kritisk mot diskriminering av minoriteter, riktigt fulspel dom falska kör med. Sanningen vinner dock över deras lögner i slutet.
Jag har förr varit höger när jag var ung och naivt trott att SD skulle göra något bra med landet då jag inte hade gjort min research och litade på all propaganda och hjärnröta deras sekterister till fanboys sprider. Inse att det finns många brister med högerns politik, allt blir inte bättre bara vi demoniserar bruna/muslimer, detta är skitsnack. Det finns bra större viktigare problem som högern tyvärr skiter i och försämrar, t.ex. sparka på sjuka, arbetslösa t.ex. försämrar integrationen vilket leder till ett mer ostabilt Sverige. Lögner om pride/hbtq gör en stor %del människor osäkra t.ex.
Smutskastning av folk som klär sig annorlunda eller lever en lite annorlunda livsstil blir enbart negativt för samhället, skapar instabilitet och försämrar för Sveriges välgång/utveckling. Sverige ska vara ett modernt land där alla får vara som dom är, vare sig man är man, kvinna, burn, vit, gay, straight, religiös eller ateist.
Förra valet röstade jag inte men detta valet känns det extremt viktigt att rösta på oppositionen. Det är tur att vi har demokrati i Sverige, så folket kan rösta bort Tidö när man blivit missnöjd. Högersidan vill dock inskränka yttrandefriheten av journalister och media bara för det inte underkastar sig deras agenda.
Folk som säger att vänstern vill ha oreglerad invandring är manipulerade, S vill ha en stram invandringspolitik så det räcker med resurserna(och blir bra för både nyanlända och etniska svenskar) och S är partiet som har som flest röstare.
Har mycket större förtroende för S med Magdalena i spetsen än Tidö, Magdalena är väldigt intelligent och fattar vad hon gör samt nått stor framgång, därav hatas hon av högern.
S är inga rasister eller fascister man fattar att vi inte kan ha en orealistisk invandring, utan vi bör reglera den så det blir bra för alla parter i längden. Givetvis hade S önskat att vi kunde rädda hela världens medborgare men vi vet att detta inte är realistiskt med tanke på hur litet Sverige är samt begränsningar av resurserna, det måste räcka till alla.
S bör dock sluta med högervridningen, folket vill ideologiskt ha vänsterpolitik även om man vill reglera invandringen, därav rödgröna sidan leder.
Rösta bort Tidö, dom har lurat oss tillräckligt och inte levererat. Hoppas på ett regeringsskifte! Högern har inte svaren och fortsätter bara försöka skylla alla världens problem på bruna och muslimer, hbtq, kvinnor samt tar aldrig någon kritik, skyller ifrån sig allt "men sossarna då".
Jag hatar inte ens SDare i sig även om jag inte tror på deras skitsnack och okunniga lögner/påståenden, har nära vänner som röstat på SD förr t.ex. Och behandlar dessa likvärdigt precis som alla andra. Fascisterna och lögnarna försöker kalla mig för rasist bara för jag är kritisk mot diskriminering av minoriteter, riktigt fulspel dom falska kör med. Sanningen vinner dock över deras lögner i slutet.
Jag har förr varit höger när jag var ung och naivt trott att SD skulle göra något bra med landet då jag inte hade gjort min research och litade på all propaganda och hjärnröta deras sekterister till fanboys sprider. Inse att det finns många brister med högerns politik, allt blir inte bättre bara vi demoniserar bruna/muslimer, detta är skitsnack. Det finns bra större viktigare problem som högern tyvärr skiter i och försämrar, t.ex. sparka på sjuka, arbetslösa t.ex. försämrar integrationen vilket leder till ett mer ostabilt Sverige. Lögner om pride/hbtq gör en stor %del människor osäkra t.ex.
Smutskastning av folk som klär sig annorlunda eller lever en lite annorlunda livsstil blir enbart negativt för samhället, skapar instabilitet och försämrar för Sveriges välgång/utveckling. Sverige ska vara ett modernt land där alla får vara som dom är, vare sig man är man, kvinna, burn, vit, gay, straight, religiös eller ateist.
Förra valet röstade jag inte men detta valet känns det extremt viktigt att rösta på oppositionen. Det är tur att vi har demokrati i Sverige, så folket kan rösta bort Tidö när man blivit missnöjd. Högersidan vill dock inskränka yttrandefriheten av journalister och media bara för det inte underkastar sig deras agenda.
Folk som säger att vänstern vill ha oreglerad invandring är manipulerade, S vill ha en stram invandringspolitik så det räcker med resurserna(och blir bra för både nyanlända och etniska svenskar) och S är partiet som har som flest röstare.
Har mycket större förtroende för S med Magdalena i spetsen än Tidö, Magdalena är väldigt intelligent och fattar vad hon gör samt nått stor framgång, därav hatas hon av högern.
S är inga rasister eller fascister man fattar att vi inte kan ha en orealistisk invandring, utan vi bör reglera den så det blir bra för alla parter i längden. Givetvis hade S önskat att vi kunde rädda hela världens medborgare men vi vet att detta inte är realistiskt med tanke på hur litet Sverige är samt begränsningar av resurserna, det måste räcka till alla.
S bör dock sluta med högervridningen, folket vill ideologiskt ha vänsterpolitik även om man vill reglera invandringen, därav rödgröna sidan leder.
__________________
Senast redigerad av EpicUsername 2026-06-16 kl. 20:54.
Senast redigerad av EpicUsername 2026-06-16 kl. 20:54.