2006-09-12, 19:15
Medlem
Tjena.

Frågeställningen kan verka aningen larvig, men det är så att jag är en riktig storkonsumerare av just Pepsi Max/Coca Cola light, dricker cirka 1,5-4 Liter per kväll beroende på hur mycket pengar och jobb jag har.
Och brukar handla på mig kopiösa mängder när jag hittar någon tokrea någonstans.

För ett par veckor sen kunde man få 2x1,5L Pepsi Max för 10 spänn på en butik en polare tipsade mig om, men givetvis var detta endast ett tillfälligt erbjudande och dem flaskorna är sedan länge urdruckna

Har nu denna vecka sett att man får 6liter Pepsi Max för 30:-+ pant på Ica Maxi om man har Ica-kort (Det har jag iof), men jag hade tänkt att handla riktigt stora mängder Pepsi max/Coca Cola light den här gången och är därför intresserad om någon har kännedom om någon butik som har ännu mer tokrea på Pepsi Max/Coca Cola light inom Stockholmslän/Stockholms-området?

Evigt tacksam för svar.

2006-09-12, 19:20
Medlem
brevmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laker
Tjena...
Nu bor inte jag i Stockholm men generellt brukar pepsi max vara 2-3kr billigare per 1,5l-flaska jämfört med coca cola

OffT: Jag har också storkunsumerat men fick jävligt ofräsch andedräkt efter ett tag, brukar du också få det?
Citera
2006-09-13, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brevmannen
Nu bor inte jag i Stockholm men generellt brukar pepsi max vara 2-3kr billigare per 1,5l-flaska jämfört med coca cola

OffT: Jag har också storkunsumerat men fick jävligt ofräsch andedräkt efter ett tag, brukar du också få det?

Jo det känns som att jag får sämre andedräkt faktiskt, men jag har bad några närstående att avgöra saken och de påstod att jag inte har dålig andedräkt, men jag känner mig en aningen ofreshare i munnen faktiskt när jag storkonsumerat pepsi/coca cola under en längre tid.
Citera
2006-09-13, 17:55
Medlem
Regentens avatar
det där med andedräkten har jag också laggt märke till...
Citera
2006-09-14, 02:03
Medlem
Prisextra norra station !!!!!

du får 2st flaskor pepsi för 9kr just nu.

helt otroligt billigt , jag gick in med farsan totalt 4 gånger och plockade 12 i stöten. Man får nämligen bara köpa 6st per kund och köptillfälle.
Citera
2006-10-04, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zoloth
Prisextra norra station !!!!!

du får 2st flaskor pepsi för 9kr just nu.

helt otroligt billigt , jag gick in med farsan totalt 4 gånger och plockade 12 i stöten. Man får nämligen bara köpa 6st per kund och köptillfälle.

Soft
Tack för tipset

Var där förut och handlade på mig störda mängder....

Tyvärr har vi i familjen redan missbrukat upp all pepsi och därför tänkte jag vara besvärlig igen och fråga om någon har kännedom om någon affär i Stockholmsområdet som säljer grisigt billig pepsi max/coca cola light denna vecka ?

Tips önskas snarast tack.
Citera
2006-10-04, 23:08
Medlem
Mad Fer Its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laker
Soft
Tack för tipset

Var där förut och handlade på mig störda mängder....

Tyvärr har vi i familjen redan missbrukat upp all pepsi och därför tänkte jag vara besvärlig igen och fråga om någon har kännedom om någon affär i Stockholmsområdet som säljer grisigt billig pepsi max/coca cola light denna vecka ?

Tips önskas snarast tack.

Jag vet inte om det är billigt ( för mig verkar d vara det) men Willys där jag bor säljet "4pack" 2liters pepsi max för typ 50 spänn, men panten inräknad då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in