Citat:
Ursprungligen postat av
Putinhater
Sitter du mindre än 3 år har du rätt till akut tandvård sitter du mer än så har du rätt till grundläggande tandvård, info från när jag själv satt inne
Det är väl som i samhället i övrigt, när det gäller "socialfall". Give and take..
Jag menar folk som är fria och saknar medel, får vända sig till socialen, fångar får det av kriminalvården istället. Om fången har ont i tänderna, kan väl fången vända sig till sin advokat i värsta fall.