2026-06-13, 08:40
Medlem
Fler fängelser och häkten med enmansrum skulle göra skillnad. Den där jävla Gunnar Strömmer. Vill han ha fängelser som i Sydafrika, Brasilien, Ryssland m.m?
Citera
2026-06-13, 13:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Melodikaoset
Fler fängelser och häkten med enmansrum skulle göra skillnad. Den där jävla Gunnar Strömmer. Vill han ha fängelser som i Sydafrika, Brasilien, Ryssland m.m?

Den feta grisen vill utan tvekan ha en polisstat iallafall
Citera
2026-06-15, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TramsPostaren
Folk tycker generellt att det är en kul grej att vissa har det särskilt jobbigt när de sitter. Våldtäkt kanske inte riktigt varit på tapeten men du underskattar sammanhang väldigt mycket.

What t f har du blivit de på svensk kåk ? Våldsförd ? Knas mannen
Citera
2026-06-15, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Den feta grisen vill utan tvekan ha en polisstat iallafall
Han är efterbliven folk som skriver "skyll er själva och massa bs. Det är fortfarande Sverige ha en fucking kamera i cellen? Personlig integritet ? Sånt hyckleri !! Det är ändå fängelse finns överallt fast förutom i cellen...
Citera
2026-06-15, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skojardumedmig
What t f har du blivit de på svensk kåk ? Våldsförd ? Knas mannen
Nej jag har aldrig suttit i fängelse och är inte heller man.

Syftade givetvis på hur kul människor på utsidan är när snacket sprids om vilka som får det svårt när de sitter.

Vet ingenting om våldtäkter men folk har alltid kunnat haft det lite sisådär medan de suttit.

Missbrukare är riktiga skitpratare och behöver statusen av att berätta om andra. Klart folk pratar om människor som sitter också.
Citera
2026-06-28, 09:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hirmas142
Ja har misshandlat och blivit misshandlad
Jag har varit hammaren och jag har varit spiken
I ett scenario där jag blir våldtagen finns de inte mycket att göra om jag blir övermannad men han ska sova sen då är de min tur
Vi är maktlösa hela tiden, tiden är lånad inget är lovat
Du låter så naiv. Du är en ung man från en liten stad, i denna lilla stad har du varit i slagsmål på fyllan. Du har som du säger själv, slagit och blivit slagen, och i denna lilla stad är det ingen som sätter sig på dig.
Denna upplevda pondus tror du att du kan applicera i den undre kriminella världen?
Att sitta och säga så definitivt hur du skulle agera och reagera, om någon försöker våldta dig i ett låst litet rum, i en miljö du aldrig befunnit dig i, är naivt!
Jag har ingen aning om hur jag skulle reagera, agera, jag vet att jag skulle bli väldigt rädd iaf.
Citera
2026-06-28, 17:42
Avstängd
Mohaves avatar
Mycket snack och lite verkstad i denna tråd. Någon av er som suttit på anstalt som kan berätta om hur det kändes att få neger- och arabkuk i arslet?
Citera
2026-07-18, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Mycket snack och lite verkstad i denna tråd. Någon av er som suttit på anstalt som kan berätta om hur det kändes att få neger- och arabkuk i arslet?

Bögeri är fortfarande till stor del ansett som big no..
Dock vågar ju ingen berätta att de blir utsatta så det sker i det "tysta"...
Citera
Igår, 02:22
Medlem
Det är inte som vissa tror att fängelsekulturen har förändrats och att det nu är accepterat att böga, dom som bestämmer på avdelningarna försöker såklart fortfarande hålla på dom klassiska reglerna men det är inget nytt direkt att det finns gott om fångar som inte följer reglerna. Många stjäl mat från andra, går före i någon matkö, tar extra portioner innan alla har hunnit ta, struntar i att städa efter sig osv. Såna människor finns det hur många som helst av på anstalterna vilket inte är så konstigt för majoriteten av fångarna är såklart inte folk som har lätt för sig att följa regler och rutiner och stå emot impulser och tänka långsiktigt.
Det är knappast någon som öppet säger att de vill böga, lika lite som det inte finns någon som öppet säger att de ska sno mat när ingen ser.

Jag tror inte heller alla fall av misstänkta övergrepp som beskrivs i artikeln handlar om regelrätta övergrepp utan i många fall är det nog mest folk som inte klarar av att vara diskreta när de ska runka.

Men det förekommer garanterat övergrepp också. Men det är knappast något som vita svenskar utsätts för som någon trodde.
Citera
Igår, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skojardumedmig
granskningen från Arbetet om hur överbeläggningen på kåkarna har spårat ur totalt. De skriver om en ung grabb som satt på Kumla för skitsaker men tvingades dela en enmanscell med en grov våldsverkare och blev våldtagen varje jävla morgon i flera månader. Grabben var inlåst med förövaren 23 timmar om dygnet och vågade självklart inte gola eller säga till plitarna av rädsla för att bli helt tystad. Alltså vad är det för vidrigt luffarklientel som sitter inne nu för tiden? Jag har själv inte stenkoll på hur systemet funkar där inne men har man inte alltid hört att det finns någon sorts internkod och att de tyngre grabbarna på topparna borde sätta ner foten direkt mot sånt här äckligt beteende? Det känns helt stört att det blivit rena USA-fängelset av Sverige och man undrar ju hur Kriminalvården tänker när de bara stuvar om folk så att folk blir helt slaktade där inne. Vet att förr var det big no, no såna fick spö de som gav sig på de svaga och övergrepp dessutom..

Men nu har det kommit fram - ska förövaren skickas till sexbrottslingsanstalten?

Där finns så klart också bögar - bingo då kan han skapa ett bögharem o böga varje
dag med olika
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in