2026-08-27, 13:57
Medlem
KolaKonnys avatar
https://www.vn.se/rattegang-avslutad-aklagaren-yrkar-pa-fangelse-for-tidigare-ungdomsledare/
Citera
2026-08-27, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KolaKonny
https://www.vn.se/rattegang-avslutad-aklagaren-yrkar-pa-fangelse-for-tidigare-ungdomsledare/
Är personen fri eller häktad i väntan på domen
Citera
2026-08-27, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr009
Är personen fri eller häktad i väntan på domen
Hörde häktad, men osäker källa..
Citera
2026-08-29, 16:39
Medlem
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakro807
Var i mitt inlägg stod det att jag inte tränade kampsport eller slog ned dem?
Ingenstans, men hade du gjort det så hade du ju nämnt det. Nu blev du endast ett rånoffer, hoppas att du inte hade mycket i plånboken.
Citera
2026-08-29, 16:58
Medlem
Är kyrkan riven än? Är åtal väckt mot alla som visste men tittade åt ett annat håll?
Citera
2026-08-30, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmalajja
Är kyrkan riven än? Är åtal väckt mot alla som visste men tittade åt ett annat håll?
Vilka exakt är "alla som visste" ? Kanske bra att ha koll på det innan man uttalar sig?
Citera
2026-08-30, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av senapsillen
Vilka exakt är "alla som visste" ? Kanske bra att ha koll på det innan man uttalar sig?

Var det inte någon som visste i Knutby till exempel? Skulle det vara annorlunda i den här sekten?
Citera
Igår, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babyborn1999
Men sjukt omoraliskt att ha frivilligt sex, sedan 15 år senare bara "åh jag kan tydligen få 300.000 i ersättning för detta" och gråta till polisen.

Citat:
Ursprungligen postat av babyborn1999
Kvinnan hade tur att hon väntade 15 år. Hade hon anmält direkt hade det blivit nedlagt med dåtidens standard, nu kommer hon istället tjäna en rejäl hacka och få sympati hon inte förtjänar.

Somliga har det lätt här i livet.

Jag lider med riktiga kvinnor som våldtas på riktigt. Inte ställer upp för en ungdomsledare för skojs skull.
Det yrkades inte ens på skadestånd, bara fängelse, så ditt enda syfte var att misskreditera offret.
Citera
Idag, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av senapsillen
Det yrkades inte ens på skadestånd, bara fängelse, så ditt enda syfte var att misskreditera offret.
Är det någon som sitter på Fupen?
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in