2026-06-10, 20:55
Medlem
Ulf-Knulldell-2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0hnePixel
Mycket möjligt.

Han är slim och fit och betydligt yngre.

Hon är kort, tjock av fan och ser ut som en gris i plytet och platta hängpattar och som kronan på verket lilagrönt hår.

Han tuggar säkert khat, röker brass o super på daglig basis. Med dom förutsättningarna så hade iallafall inte jag kunnat lova att inget hade hänt mellan mig och paddan och är hon som grädden på moset också villig att försörja denna livstil så hade man kanske t om. stannat en sväng..
Citera
2026-06-10, 21:01
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnuskigaPolisen
Har någon annan också lagt märke till att det finns ett fåtal äldre och oattraktiva Svenska kvinnor i maktpositioner som gökar med negrer och också skaffar barn med som sista (enda) utväg..

Är det möjligen för att ingen normal "Svensk man” ville ställa upp eller kan det vara annat som ligger bakom?

Allt i god ton såklart.

Jag höll fan på att pissa ner mig av skratt av detta tillägg på slutet i kombo med titeln.

Fenomenet är väl något besläktat med att finna sin brud i asien-området och ta hit. Kan finnas många anledningar i sig. Frågan är om det finns någon gemensam nämnare annat än att... smaken är som baken?
Citera
2026-06-10, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnySamhall
Jag höll fan på att pissa ner mig av skratt av detta tillägg på slutet i kombo med titeln.

Fenomenet är väl något besläktat med att finna sin brud i asien-området och ta hit. Kan finnas många anledningar i sig. Frågan är om det finns någon gemensam nämnare annat än att... smaken är som baken?

hehe ja det finns vissa likheter med män som importerar sina fruar från asien-området..fast omvänt
Citera
2026-06-10, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf-Knulldell-2.0
Det har väl hänt att ett o annat bergatroll har hamnat mellan lakanen genom åren, jag är inte fullständig!
Men bara för att dom är fula så ska dom inte tro att dom kommer undan..
Du har gått och lagt dig med fina tjejer och vaknat med andra , jaha det har man varit med om men man är ju man trots allt!
Citera
2026-06-10, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pilsnerlord
Du har gått och lagt dig med fina tjejer och vaknat med andra , jaha det har man varit med om men man är ju man trots allt!

Ja och kombinerar man detta med en allmän avsaknad av konsekvenstänk och en släng av impulsivt beteende, kryddat med generell destruktivitet så är allt möjligt.
Det ska vara gött att leva..
Citera
2026-06-10, 21:46
Medlem
Citat:
Det har väl hänt att ett o annat bergatroll har hamnat mellan lakanen genom åren, jag är inte fullständig!
Men bara för att dom är fula så ska dom inte tro att dom kommer undan..

Jo, men det är ju det jag menar. Det finns män till allt och jag kan tänka mig att åtminstone 75% av singelmännen här på Flashback inte har så stora betänkligheter om tillfälle ges. Varför skulle en Gambian vara annorlunda? Ts pratar dessutom "äldre kvinnor" på lite drygt 30, då skulle jag säga att det krävs ordentliga krockskador för att neka en testkörning oavsett ålder på män. Hur många 18 åringar tror du en småberusad eller packad kvinna behöver fråga om nattsällskap sista kvarten på krogen innan hon fåt napp? Hittar hon någon man på 50 plus behöver hon knappast fråga fler än en, där kan det väl bli problem med potensen om hon verkligen ser ut som en rugguggla. Sånt finns det dock piller för vilket medelåldersmän mer än väl känner till.

När jag tänker efter förstår jag kanske inte riktigt vad du menar... är det dom "äldre" kvinnorna som inte ska tro att de kommer undan sex?
Citera
2026-06-10, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
Jo, men det är ju det jag menar. Det finns män till allt och jag kan tänka mig att åtminstone 75% av singelmännen här på Flashback inte har så stora betänkligheter om tillfälle ges. Varför skulle en Gambian vara annorlunda? Ts pratar dessutom "äldre kvinnor" på lite drygt 30, då skulle jag säga att det krävs ordentliga krockskador för att neka en testkörning oavsett ålder på män. Hur många 18 åringar tror du en småberusad eller packad kvinna behöver fråga om nattsällskap sista kvarten på krogen innan hon fåt napp? Hittar hon någon man på 50 plus behöver hon knappast fråga fler än en, där kan det väl bli problem med potensen om hon verkligen ser ut som en rugguggla. Sånt finns det dock piller för vilket medelåldersmän mer än väl känner till.

När jag tänker efter förstår jag kanske inte riktigt vad du menar... är det dom "äldre" kvinnorna som inte ska tro att de kommer undan sex?

Jag tyckte jag var rätt tydlig ändå..

Det är dom fula jag pratar om, ruggugglorna..
Om man nu väl är inställd på att knulla till vilket pris som helst så har man inte tid att vara kräsen, åldern är sekundärt i det här fallet. Det här har ju t om. Gambianerna räknat ut vid det här laget så det är ju inte direkt raketforskning..
Senast redigerad av Ulf-Knulldell-2.0 2026-06-10 kl. 21:57.
Citera
2026-06-10, 21:58
Medlem
Har under den gångna veckan sett två skitsnygga svenska blondiner gå runt med .. vad ska man säga, grobianer...

så du lilla svenne bör nog se dig i spegeln och försöka vara liite manlig, iaf sluta hata kvinnor för att du själv inte ens kan trumfa några fula negrer eller få en snygg tjej sjäv
Citera
2026-06-10, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rantaplan
Har under den gångna veckan sett två skitsnygga svenska blondiner gå runt med .. vad ska man säga, grobianer...

så du lilla svenne bör nog se dig i spegeln och försöka vara liite manlig, iaf sluta hata kvinnor för att du själv inte ens kan trumfa några fula negrer eller få en snygg tjej sjäv

Du kanske tycker att dom är snygga men dom har med all säkerhet mentala problem.
Citera
2026-06-10, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagdrommaren
Du kanske tycker att dom är snygga men dom har med all säkerhet mentala problem.
Säkert bara betalda horor,
Men vissa män är ju rena rama hidalgon men tycks ha nåt underutveckat organ iaf, vet inte om det sitter uppe eller nere
Citera
2026-06-10, 22:21
Medlem
Citat:
Jag tyckte jag var rätt tydlig ändå..

Det är dom fula jag pratar om, ruggugglorna..
Om man nu väl är inställd på att knulla till vilket pris som helst så har man inte tid att vara kräsen, åldern är sekundärt i det här fallet. Det här har ju t om. Gambianerna räknat ut vid det här laget så det är ju inte direkt raketforskning..

Jo, det var tydligheten det sprack på eftersom jag tänkte att sådär tydlig kan man ju inte vara. Men nu blir jag lite.... Ahh!! Eller nej, alltså att gambianerna "räknat ut" är väl biten som förvirrar. Jag menar oss som i fyllan och villan blivit utsatta gång på gång och systematiskt vaknat upp dagen efter med en rugguggla brevid sig som tackar för att fått trycka in en probe i arslet på en, vi gör ju allt för att räkna ut hur man undkommer.

Sen har väl gambianerna bitit sig själva i kuken med reklamkampanjer som "Once you go black, you'll never go back", det sänkte ju inte deras redan etablerade dragningskraft hos (barnlösa) medelålders kvinnor i karriären som efter att ha nekat åtskilliga killar i åratal nu inte är riktigt så tighta som de en gång var... Jag vet inte, jag bara spekulerar...

Men jag tänker just barnafödande och att det brukar göra kvinnor uppmärksammade på knipövningar medans de barnlösa helt missat vilket gör att de för en normal svensk känns som ett badkar. Därav behöver det väl lite mer än medium så att säga och då är ju Gambia ett givet land att besöka.

Eller tänker jag dubbelt nu?
Citera
2026-06-10, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagdrommaren

Jag fattar hur du tänker... vad är det nu hon engelskan heter, just det ja, Katie Price... Där kan man ju undra om alla hästarna är hemma även om hon ibland glänser till. Utseendet går ju att diskutera men det är väl det som är grejen? Katie Price har ju dessutom fött barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in