Citat:
Ursprungligen postat av
Ulf-Knulldell-2.0
Jag tyckte jag var rätt tydlig ändå..
Det är dom fula jag pratar om, ruggugglorna..
Om man nu väl är inställd på att knulla till vilket pris som helst så har man inte tid att vara kräsen, åldern är sekundärt i det här fallet. Det här har ju t om. Gambianerna räknat ut vid det här laget så det är ju inte direkt raketforskning..
Jo, det var tydligheten det sprack på eftersom jag tänkte att sådär tydlig kan man ju inte vara. Men nu blir jag lite.... Ahh!! Eller nej, alltså att gambianerna "räknat ut" är väl biten som förvirrar. Jag menar oss som i fyllan och villan blivit utsatta gång på gång och systematiskt vaknat upp dagen efter med en rugguggla brevid sig som tackar för att fått trycka in en probe i arslet på en, vi gör ju allt för att räkna ut hur man undkommer.
Sen har väl gambianerna bitit sig själva i kuken med reklamkampanjer som "Once you go black, you'll never go back", det sänkte ju inte deras redan etablerade dragningskraft hos (barnlösa) medelålders kvinnor i karriären som efter att ha nekat åtskilliga killar i åratal nu inte är riktigt så tighta som de en gång var... Jag vet inte, jag bara spekulerar...
Men jag tänker just barnafödande och att det brukar göra kvinnor uppmärksammade på knipövningar medans de barnlösa helt missat vilket gör att de för en normal svensk känns som ett badkar. Därav behöver det väl lite mer än medium så att säga och då är ju Gambia ett givet land att besöka.
Eller tänker jag dubbelt nu?