2026-06-10, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darwins
Dom är politiskt korrekta, de flesta svenska kvinnor är vithyade och gillar sin egen vita ras.

Jo så e det säkert men jag menar ett fåtal 30+ vita feta kvinnor som gökar med negrer i brist på annat..
Citera
2026-06-10, 19:21
Medlem
dude2ks avatar
Inte bara äldre dock!
Men allt som oftast oattraktiva och tjocka. Ja, det är ett underligt fenomen.
Citera
2026-06-10, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
Jag tror definitivt att SnuskPolisen syftar på äldre än tonåringar men med tanke på användarnamn blir jag lite osäker. Oavsett är din frågeställning intressant för även om poliser tidigare visat intresse för småtjejer får man ju intrycket av att TS åsyftar sådana närmare pensionsåldern eller möjligtvis 50 plus.

Hehe ja menar typ 30+ vita feta kvinnor…
Citera
2026-06-10, 19:32
Medlem
Många svenska kvinnor föredrar vara med invandrare sen när de knullat tillräckligt så gifter de sig med en svensk man och fantiserar om invandrar män, detta är väl så det fungerar idagensamhälle
Citera
2026-06-10, 20:03
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnuskigaPolisen
Ja jag menar 30+ i ålder asså…

Medianåldern för svenska kvinnor är 43,2, så rent objektivt är det märkligt att kalla en 31-åring för "äldre".
Citera
2026-06-10, 20:07
Medlem
thebyebyemans avatar
Citat:
Har någon annan också lagt märke till att det finns ett fåtal äldre och oattraktiva Svenska kvinnor i maktpositioner som gökar med negrer och också skaffar barn med som sista (enda) utväg..

Är det möjligen för att ingen normal "Svensk man” ville ställa upp eller kan det vara annat som ligger bakom?

Allt i god ton såklart.

Är väl lite som vita män med asiatiska fruar
Citera
2026-06-10, 20:24
Medlem
gregersnegrers avatar
Äldre oattraktiva kvinnor av svensk härkomst i maktpositioner som låter sig penetreras av negrer? De är nog ett så fåtal, precis som du säger, att jag inte lagt märke till detta fenomen.
Citera
2026-06-10, 20:24
Medlem
Citat:
Har någon annan också lagt märke till att det finns ett fåtal äldre och oattraktiva Svenska kvinnor i maktpositioner som gökar med negrer och också skaffar barn med som sista (enda) utväg..

Är det möjligen för att ingen normal "Svensk man” ville ställa upp eller kan det vara annat som ligger bakom?

Allt i god ton såklart.

Exakt samma sak som feta gubbar som åker till Thailand och tar hem välanvända thaibruttor.
Citera
2026-06-10, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gregersnegrer
Äldre oattraktiva kvinnor av svensk härkomst i maktpositioner som låter sig penetreras av negrer? De är nog ett så fåtal, precis som du säger, att jag inte lagt märke till detta fenomen.

Fler arbetarklasskvinnor som inte lyckas fånga någon vettig svensk man?

Bor en riktigt fet kärring, ful som stryk med lila hår och har flera mulattungar med en yngre mörkhyad man som knappt kan svenska alls i närheten där jag bor. Verkar dock som om han dragit från henne.
Han fick väl nog när han fick PUT.
Citera
2026-06-10, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gregersnegrer

Ja, du kan nog räkna antalet på din hand..fler än så är det sannolikt inte..däremot i andra länder finns det vita rika kvinnor som åker till västindien just för att få "ligga"..
Citera
2026-06-10, 20:39
Medlem
Ulf-Knulldell-2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
En annan grej... Finns det några svenska attraktiva kvinnor som gökar med "negrer" och finns det blonda vikingar som nuppar med oattraktiva kvinnor i ljusare kulör?

Det har väl hänt att ett o annat bergatroll har hamnat mellan lakanen genom åren, jag är inte fullständig!
Men bara för att dom är fula så ska dom inte tro att dom kommer undan..
Citera
2026-06-10, 20:49
Medlem
Citat:
det kan också vara för att han spred sin säd utanför "hemmet" i andra Svenska kvinnor och så blev frugan sur när det upptäcktes..

Mycket möjligt.

Han är slim och fit och betydligt yngre.

Hon är kort, tjock av fan och ser ut som en gris i plytet och platta hängpattar och som kronan på verket lilagrönt hår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in