2026-06-10, 18:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Syster-Snusk
Håller man den muskulära spänningen i magen när man knullar bakifrån så kommer mindre luft in i fittan...för om magen sjunker ner bildas ett baksug som drar in luft.
Har man fått mycket luft i fittan kan man alltid stoppa in ett par fingrar och sen krysta lite lätt, så kommer luften ut utan att det låter.
Testa.

En stor kuk är också en bra hjälp till att undvika luftinsug.
Intressant, ska försöka lägga på minnet.
Kan inte påminna mig om att det hänt mig dock så det får bli nästa utmaning. Eller så har allt mitt sex varit så mellanmjölkigt så det har liksom inte funnits utrymme för sådana skojigheter. Låter ju helfestligt
Citera
2026-06-10, 18:31
Medlem
Kido-ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katten39
Ja men det är ju så trevligt
Prata med killen kanske så han vet att det händer.

Gör en rolig grej av det?

Istället för använda det svenska ordet "fittprutt" så använd det engelska uttrycket "queef" som kanske är mindre dramatisk?
Citera
2026-06-10, 19:05
Medlem
BarbrorFarbros avatar
Musprutt heter det, inte nåt annat.

Det är ingenting annat att göra än att skratta åt det.
Det ska du absolut inte skämmas över, tvärtom.
Citera
2026-06-10, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katten39
Ska träffa en kille jag aldrig träffat vilket är väldigt ovant. Har varit i en längre relation som nu är över där sex då blivit avdramatisera och det slog mig att situationen självklart inte kommer vara lika bekväm som jag är van vid. Vid doggy är det ju relativt vanligt att det tränger in luft som sedan blir ett otrevligt ljud när man är klar. Jag har därmed två frågor, hur motverkar man detta? Och bryr ni killar er om detta? Det är ju otroligt genant för mig i alla fall.

Helt naturligt. Upplevt det med många damer under åren men inte med damen jag har nu. Däremot lider hon av att ha barn, och det kan bli pinsamt på riktigt ibland.
Citera
2026-06-10, 20:27
Medlem
PerniWhas avatar
Ingen aning hur man motverkar. Har ganska rejäl doning och det kommer sällan in luft när jag drar på bakifrån och fittpruttsljudet är inget att oroa sig över.
Citera
2026-06-10, 23:27
Avslutad
Aldrig hört nån som haft något emot det. Finns till och med dom som tycker det är lite hett, men jag säger inte vem.
Citera
2026-06-12, 19:28
Bannlyst
Det händer inte
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem