2026-06-10, 13:36
Medlem
VoidEngineers avatar
Det är killens ”fel”.
Han ska inte dra sig ur helt när han juckar.
Då kommer luft in.
Citera
2026-06-10, 13:49
Medlem
Det är inget som jag reagerar negativt på.. man vet ju att detta kan uppstå.. så det är bara att köra på /kissekatten 🤗 och ha det så gött nu..
Citera
2026-06-10, 13:49
Medlem
ArtificialElegances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katten39
Ska träffa en kille jag aldrig träffat vilket är väldigt ovant. Har varit i en längre relation som nu är över där sex då blivit avdramatisera och det slog mig att situationen självklart inte kommer vara lika bekväm som jag är van vid. Vid doggy är det ju relativt vanligt att det tränger in luft som sedan blir ett otrevligt ljud när man är klar. Jag har därmed två frågor, hur motverkar man detta? Och bryr ni killar er om detta? Det är ju otroligt genant för mig i alla fall.

Ja, det låter som att du är lite ängslig inför att vara kroppsligt sårbar med någon ny, vilket är förståeligt efter en lång relation. Men det du beskriver är extremt vanligt och inget en vettig, vuxen man gör en grej av. Sex med en ny person blir sällan perfekt och “sömlöst” första gången — det är kroppar, vinklar, ljud, fumlighet och nervositet.

Försök inte att kontrollera bort det du tycker är pinsamt, utan välj någon som känns trygg nog att vara mänsklig med.
Citera
2026-06-10, 14:02
Medlem
Jahbrahs avatar
Citat:
Ska träffa en kille jag aldrig träffat vilket är väldigt ovant. Har varit i en längre relation som nu är över där sex då blivit avdramatisera och det slog mig att situationen självklart inte kommer vara lika bekväm som jag är van vid. Vid doggy är det ju relativt vanligt att det tränger in luft som sedan blir ett otrevligt ljud när man är klar. Jag har därmed två frågor, hur motverkar man detta? Och bryr ni killar er om detta? Det är ju otroligt genant för mig i alla fall.

Alltså de flesta fantiserar ju om att pruttknulla någon. Det där är sexigt, ta emot bara.
Citera
2026-06-10, 14:07
Medlem
Svavelbryggas avatar
Fittpruttar är bara en naturlig del av riktigt sex. Inget att bry sig om.
Citera
2026-06-10, 14:31
Medlem
Syster-Snusks avatar
Håller man den muskulära spänningen i magen när man knullar bakifrån så kommer mindre luft in i fittan...för om magen sjunker ner bildas ett baksug som drar in luft.
Har man fått mycket luft i fittan kan man alltid stoppa in ett par fingrar och sen krysta lite lätt, så kommer luften ut utan att det låter.
Testa.

En stor kuk är också en bra hjälp till att undvika luftinsug.
Citera
2026-06-10, 15:07
Medlem
triptykens avatar
Om en man inte kan ta en fittfis ska han inte heller ha sex med nån alls.

Din, min, allas kroppar, låter, fiser, dallrar och tar sig för. Det är en del av att vara mänsklig. Om en människa inte kan hantera det bör dom införskaffa en sån real doll eller nåt.
Citera
2026-06-10, 15:08
Medlem
Belters avatar
Citat:
Du ska inte knulla med någon du inte känner väl. Känner ni varandra så är det ju inget problem med något enstaka pruttljud.
Citera
2026-06-10, 15:10
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Om du är född med en ovanligt stor fitta så finns det förmodligen inget du kan göra. Onanerar du med falukorvar så kanske det är dags att trappa ner till mindre objekt.
Du som är så erfaren, hur har jag som man aldrig hört musen fisa?
Citera
2026-06-10, 15:18
Medlem
Bilderberg78s avatar
Citat:

Det är det som fis motsvarar kiss i begreppet "Squirting" i porrfilm för att inte låta äckligt. Men du ska veta det vid doggy även om vi inte kanske alltid säger det. Men det luktar röv om ni inte är nyduschade. Det går aldrig att komma i från. Och alla kanske inte heller tycker det är fel. Men en spade är en spade som ordspråket antyder.
Citera
2026-06-10, 15:32
Medlem
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Du som är så erfaren, hur har jag som man aldrig hört musen fisa?
På vilket sätt är jag erfaren?
Citera
2026-06-10, 15:34
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Inte hört om något sätt att motverka det och nej, det stör inte det minsta då det är fullkomligt naturligt. Slappna av, det händer/har hänt alla förr eller senare! Lycka till med träffen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in