Citat:
Ursprungligen postat av
Chantre
Paketterminal är vad som ska byggas. Brevterminalernas dagar är räknade.
Håller med, rubriken säger postterminal, kanske samma sak.
200 nya jobb är ju bra, fick för mig att Postnord skulle spara pengar.
Jo, brev är fornminne... får man brev så är det verkligen något speciellt.