2026-06-10, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Limma skinkbit
Samma Fifa som ger fredspris till Trump?
Jag sade att de borde ha gjort det, inte att jag uppfattade att det skulle ha varit troligt att de skulle välja den vägen.

FIFA är välkänt korrupta, dessutom befinner de sig mer eller mindre i samma dilemma som t ex den brittiska regeringen - oavsett att man är oenga i sak med Trump om mångt och mycket och dessutom föraktar hans vräkigt dumdryga stil (det är jag helt säker på att många europeiska regeringar gör. även om de inte säger det högt) så är USA så pass stora, en så viktig partner, att det skulle kräva ett mycket högt pris att bara bryta staven över dem och stöta bort dem. Även om det inte är för alltid.
Citera
2026-06-10, 18:16
Medlem
Sladdsnuss avatar
Tar emot att se mitt folk behandlas på det sättet men USA är på nedgång och det kommer slå tillbaka.
Citera
2026-06-11, 05:15
Medlem
maktspels avatar
Senegal menar själva att de inte blivit illa behandlade, utan att de valde att göra säkerhetskontrollen utanför flygplanet för att spara tid.

Bilden togs då de skulle flyga från New Jersey till San Antonio, för vänskapsmatch. De behövde då aldrig gå in i terminalbyggnaden, utan bussen körde dem direkt till deras flygplan. Där utfördes en säkerhetskontroll med handhållen metalldetektor innan de hoppade ombord.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in