Citat:
Ursprungligen postat av
RobinLundDMS
Idag har jag känt enorm sorg.
Jag har små barn som jag inte vill ska växa upp i det här hårda och farliga samhället... henry nowak är inte i sverige men är en symbol för väst i förfall...
Själv fick jag en hurring, utan som helst någon anledning, rätt över örat av en känd idrottsprofil, i 1a klass på grundskolan.
Redan då på 60-talet var det ett hårt "klimat", men jag överlevde det.
Bodde kvar i området, fram till 1 år innan min dotter skulle börja skolan, och flyttade då till en annan statsdel.
Då hade kommunen tagit emot väldigt många flyktingar, och en hel del radikala muslimer.
Redan då, senare 1980-tal, så såg stadsdelen ut som Mogadishu.
Misshandel med dödlig utgångar, mordförsök med skjutvapen, och förnedringsrån förekom redan då.
Tack och lov, att det fanns en ganska lugn statsdel att flytta till, så dottern fick en ganska trygg uppväxt.
I dagens läge skulle jag rekommendera dig att flytta till landsbygden, där kommunen inte inhyst s.k. "flyktingar", inte ens om det är fredliga äldre muslimer, som uppfostrar sina egna barn till att bli radikala.
Inte ens om man träffar på en trevlig ung afrikan, och som man arbetat tillsammans med, kan man lita på.
Han övertalade en 80-årig tant, att bjuda honom på kaffe, hemma hos henne.
Henry Novak för mig...????