Citat:
Ursprungligen postat av
IngridBe
Se mitt redigerade svar ovanför det här.
Ok. Du tror inte det begicks av religiösa skäl...
Men faktum kvartatår. Dåden begicks, det var muslimska migranter som begicks de, och de hade inte begåtts om de inte var här.
Tittar man på de individer som begick dessa hemska dåd, mord och hänsynslösa våldtäkter, så var det löst folk. Folk som uppehåller sig här, men som inte arbetar, inte pluggar, bara förstör.
De skulle aldrig varit här. Det är våra katastrofala politiker som släppt in de här och låtit de uppehålla sig här.