Citat:
Ursprungligen postat av
Drunkensailorr
Jag tror dessvärre att Turkiet fortfarande är extremt korrupt i många avseenden, många statsmän, poliser eller tex åklagare går nog att muta.
Ja jo absolut det tror jag också, men om tex deras polare blir gripna där borde man ju fatta att, "oh shit, våren boss blev gripen då kanske vi borde dra!",
men jag antar att dom litar på sina mutade poliskompisar till 100% dumt nog.
Men ingen blir ju gladare än vi när dom åker dit, så hoppas dom alla flyttar till turkiet😅