2026-06-16, 12:53
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sbcsweden
Förstår inte dess kriminella att Turkiet och thailand är tokkörda nu för tiden?
Det har gripits 100 tals personer i dessa länder från sverige, men dom tänker "inte jag, jag är safe"... Helt sjukt efterblivet. Åk till någon ö utanför afrika och chilla där...


Jag tror dessvärre att Turkiet fortfarande är extremt korrupt i många avseenden, många statsmän, poliser eller tex åklagare går nog att muta.
Citera
2026-06-16, 13:24
  #14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Drunkensailorr
Jag tror dessvärre att Turkiet fortfarande är extremt korrupt i många avseenden, många statsmän, poliser eller tex åklagare går nog att muta.
Ja jo absolut det tror jag också, men om tex deras polare blir gripna där borde man ju fatta att, "oh shit, våren boss blev gripen då kanske vi borde dra!",
men jag antar att dom litar på sina mutade poliskompisar till 100% dumt nog.
Men ingen blir ju gladare än vi när dom åker dit, så hoppas dom alla flyttar till turkiet😅
Citera
2026-06-16, 14:47
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Hyrde huset för 50 000 USD i månaden. Låter som han badade i pengar. Intressant att en politiker äger villan.

MGM ser rädd ut på bilden.
Han hyrde huset av en fullmäktigeledamot i kommunen…
Citera
2026-06-16, 18:40
  #16
Medlem
Koppling till gamla lejonen ? Men dom finns väl inte kvar? Han nämns i en tråd med Merhawi bla
Citera
2026-06-16, 19:10
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av helixultra1
Koppling till gamla lejonen ? Men dom finns väl inte kvar? Han nämns i en tråd med Merhawi bla

Dom finns kvar men inte på samma synliga sätt som innan. Dom sköter sitt.
Citera
2026-06-16, 19:13
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drunkensailorr
Jag tror dessvärre att Turkiet fortfarande är extremt korrupt i många avseenden, många statsmän, poliser eller tex åklagare går nog att muta.

I Turkiet behöver man typ va kriminell samtidigt som heltidsjobb... inflationen bara ökar , hyrorna är svin höga och lönen låg
Citera
2026-06-16, 19:21
  #19
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 990099
Svensk ”knarkkung” gripen i Turkiet

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/2pmmpG/svensk-knarkkung-gripen-i-turkiet

Vem är öken banditen?
Där satte AB citattecknen lite fel va?
Citera
2026-06-17, 21:36
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av helixultra1
Koppling till gamla lejonen ? Men dom finns väl inte kvar? Han nämns i en tråd med Merhawi bla


Nawar är från Hässelby men inte del av lejonen.

Han ska ha en bror som är kriminell och är efterlyst.
Citera
2026-06-18, 16:20
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooc
Nawar är från Hässelby men inte del av lejonen.

Han ska ha en bror som är kriminell och är efterlyst.
Kör han eget eller är han affilierad med något större nätverk?
Citera
2026-06-19, 04:40
  #22
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drunkensailorr
Han är en Turk, punkt slut.

Han har absolut inte ett Turkiskt namn, snarare arabiskt, typ från Syrien, möjligen Irak.ev kurd från dessa regioner. Men Turk - knappast.
Citera
2026-06-19, 12:19
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pastakrydda
Han har absolut inte ett Turkiskt namn, snarare arabiskt, typ från Syrien, möjligen Irak.ev kurd från dessa regioner. Men Turk - knappast.


Han är Irakier. Hans bror heter Hayder och jobbade med lejonen tidigare.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in