2026-06-09, 23:02
Medlem
Ulf-Knulldell-2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArtificialElegance
Varför behöver du ha någon på sidan av...?

För att hon är en feg liten fitta som både vill ha kakan och äta den med..
Citera
2026-06-09, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf-Knulldell-2.0
För att hon är en feg liten fitta som både vill ha kakan och äta den med..
Tycks vara många svåra omständigheter, hon står dessutom handfallen och nödgas nu tillfråga flashback efter sju år som medlem med 17 inlägg.

Tänker helt random på en bonad i en kompis pingstvänshem; "Vi ska alla den vägen vandra".

Näe, kan inte stämma.

Till ts; bara fråga. Ta någon som ser snäll ut. Jag vet verkligen inte om det rådet kommer hjälpa just dig dock.

Fundera gärna några extra rundor innan du frågar och ta hans namn och lägg lappen med det i samma kuvert du förvarar ditt testamente.
Citera
2026-06-10, 03:21
Medlem
Är din partner medveten eller är detta bakom ryggen?

Citat:
Ursprungligen postat av ConnieBaker
Har tänkt på det så jävla länge. Hur hittar man en sexpartner vid sidan av som kvinna?
Vill ha någon som ser någorlunda bra ut, är relativt med mentalt (ingen redneck) och som bara vill träffas och ha sex. Regelbundet. Samma människa sex regelbundet.
Jag vill inte outa mig på olika hemsidor och har försökt ringa telefonchatt ett par gånger men de män som ringer dit verkar rätt störda.

Någon som har tips på vad jag kan göra ?
Citera
2026-06-10, 10:24
Medlem
Belters avatar
Citat:
Har tänkt på det så jävla länge. Hur hittar man en sexpartner vid sidan av som kvinna?
Vill ha någon som ser någorlunda bra ut, är relativt med mentalt (ingen redneck) och som bara vill träffas och ha sex. Regelbundet. Samma människa sex regelbundet.
Jag vill inte outa mig på olika hemsidor och har försökt ringa telefonchatt ett par gånger men de män som ringer dit verkar rätt störda.

Du kan gärna fråga hur man vinner en miljon enklast utan insats? Det är nog enklare när jag tänker efter, ha-ha.
Citera
2026-06-10, 15:53
Medlem
Gud vilka dömande svar… det kan ju vara vad fan som helst att min partner inte får upp den eller har cancer eller what the fuck so ever.
Citera
2026-06-10, 15:57
Medlem
PutinDaAzzs avatar
Citat:

Ja vill du inte outa dej så är något anonymt forum på nätet pärfekt. Du får hitta något forum som har högkvallitativa män med intelleckt och 20+ byxkobra i brallan, var man nu kan hitta ett sånt forum...
Citera
2026-06-10, 16:00
Avslutad
Citat:
Gud vilka dömande svar… det kan ju vara vad fan som helst att min partner inte får upp den eller har cancer eller what the fuck so ever.

Seriöst. Om du inte ser ut som Pia Sundhage så gå ut på nån hotellbar några mil hemifrån. Det tar säkert ett par försök och några bomträffar(för er båda) innan du hittar nån att ha ett stadigt sidoförhållande med men det är det vettigaste. På onlinesidor och liknande finns bara bottenskrapet som inte tål en besiktning IRL.
Citera
2026-06-10, 19:59
Medlem
Citat:

Ja men då är ju göka på sidan av berättigat. Alla vet ju att kuk är en mänsklig rättighet. Tror nog att det är bättre att komma fram till ett arrangemang där ni är överens om det här så du inte behöver oroa dig så mycket av det här smygeriet
Citera
2026-06-10, 21:14
Medlem
Gå in med lite mer information, vart söker du i landet? Preferenser osv. Så kanske nån tokstolle svarar här.
Citera
2026-06-10, 21:19
Medlem
Ulf-Knulldell-2.0s avatar
Citat:

"Yey, min partner har cancer, dags att knulla!"
Citera
2026-06-10, 21:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf-Knulldell-2.0
"Yey, min partner har cancer, dags att knulla!"

Haha ja låter som en sympatisk donna om det nu är så
Citera
2026-06-15, 16:15
Medlem
fuskas avatar
Fy fan vad många pingstvänner som hittade hit. Ett jävla moraliserande var det här.
Går utför med FB….

Om du vill hitta någon så antingen som någon sa, åk nästgårds där ingen vet vem du är eller luska ut om någon du har varit bekant med länge och är trygg med kan vara sugen.

Utan att outa dig själv, är du mellan 35-45?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in