Citat:
Ursprungligen postat av
Ulf-Knulldell-2.0
För att hon är en feg liten fitta som både vill ha kakan och äta den med..
Tycks vara många svåra omständigheter, hon står dessutom handfallen och nödgas nu tillfråga flashback efter sju år som medlem med 17 inlägg.
Tänker helt random på en bonad i en kompis pingstvänshem; "Vi ska alla den vägen vandra".
Näe, kan inte stämma.
Till ts; bara fråga. Ta någon som ser snäll ut. Jag vet verkligen inte om det rådet kommer hjälpa just dig dock.
Fundera gärna några extra rundor innan du frågar och ta hans namn och lägg lappen med det i samma kuvert du förvarar ditt testamente.