Citat:
Ursprungligen postat av
ConnieBaker
Har tänkt på det så jävla länge. Hur hittar man en sexpartner vid sidan av som kvinna?
Vill ha någon som ser någorlunda bra ut, är relativt med mentalt (ingen redneck) och som bara vill träffas och ha sex. Regelbundet. Samma människa sex regelbundet.
Jag vill inte outa mig på olika hemsidor och har försökt ringa telefonchatt ett par gånger men de män som ringer dit verkar rätt störda.
Någon som har tips på vad jag kan göra ?
Hur ofta hade du tänkt dig ungefär? Tänkte du ta emot hemma i din egen säng eller har du hyfsen, drivet, och ekonomin för att tex boka hotellrum till varje tillfälle? Eller är du så klassig att du räknar med att kunna hooka up med en man som tar så kallade in-calls (dvs har ett lämpligt ställe där ni kan ses)?
Och vad skulle förresten vara ditt alibi till maken, för dina "regelbundna träffar för sex"?
Jag frågar alltså inte för att jag är intresserad för egen del, utan för att jag är nyfiken på hur mycket tankeverksamhet som ligger bakom TS. För även om jag tror dig när du säger att du har funderat länge på saken, så verkar du inte ha tänkt så värst långt.
Sen tror jag ändå inte att du kommer att hitta nån man som är intresserad av att träffa nån "flergångsöverenskommelse" förrän dom har fått provköra dig minst ett par gånger. Och det kanske du inte vill heller? Fett kul liksom, att boka upp sig på två gånger i veckan året ut, och sen visar det sig att ni har noll kemi?
Nej, du får nog göra som otrogna kvinnor i alla tider, dvs flörta lite, och sen tar du chansen när den ges och verkar tillräckligt lovande. Och sen hoppas du på det bästa, och att ömsesidigt samtycke skall uppstå. Så att ni båda vill etablera ungefär samma typ av "på sidan av" relation.
Sen ska du nog inte räkna med att någon man med självrespekt vill ha något regelbundet med en kvinna som redan är gift heller (eller smabo). Så i praktiken får du nog nöja dig med någon som är desperat eller lika dysfunktionell/anknytningsstörd som du själv verkar vara.
Lycka till dock! För man ska väl alltid följa sitt hjärta här i livet? Och försöka uppnå sina drömmar och ambitioner som människa