2026-08-30, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TornstromMy
Åtal ska väckas senast: 2026-09-25 kl. 11:00

Tack för info!
Citera
2026-08-30, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Davent
Tack för info!
Lugnt, tråkigt me så lång häktningar man vill ju att det ska rulla på lite snabbare!
Citera
2026-08-31, 05:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TornstromMy
Lugnt, tråkigt me så lång häktningar man vill ju att det ska rulla på lite snabbare!

Ja, i vissa fall verkar det ju gå väldigt fort
Citera
2026-08-31, 20:08
Medlem
Alltså jag känner vederbörande som sitter häktad och jag är så förvånad att han sitter där .Jag vart uppringd av Polisen och fick sitta i förhör om honom berätta lite hur han är och allt det
Har känt honom i 20+ år

Han är värdens snällaste och alltid så hjälpsam och omtänksam.
Senast redigerad av Swedde66 2026-08-31 kl. 20:11.
Citera
2026-09-02, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swedde66
Alltså jag känner vederbörande som sitter häktad och jag är så förvånad att han sitter där .Jag vart uppringd av Polisen och fick sitta i förhör om honom berätta lite hur han är och allt det
Har känt honom i 20+ år

Han är värdens snällaste och alltid så hjälpsam och omtänksam.

Vad levde de för typ av liv då? Känns ju konstigt att detta bara skulle hända ”ur det blå”. Hade de jobb, intressen eller satt de bara hemma för sig själva?
Citera
2026-09-02, 18:53
Medlem
Han levde som vanligt dom har vart ihop i nästan 40 år J jobbade på ett företag och T vet jag inte var hon jobbade
Vi spelade ofta online spel tillsammans. Och dom va ofta i Thailand som vilka andra par som helst

Jag och J pratade ofta om resor och sånt och om nån skulle köpa ny TV så kollade alltid J upp spec på dom så man fick en bra Tv för pengarna
Han va väldigt film intresserad och hade värsta bio rummet i källaren

Så därför kom det som en chock när polisen ringde
Citera
2026-09-03, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swedde66
Han levde som vanligt dom har vart ihop i nästan 40 år J jobbade på ett företag och T vet jag inte var hon jobbade
Vi spelade ofta online spel tillsammans. Och dom va ofta i Thailand som vilka andra par som helst

Jag och J pratade ofta om resor och sånt och om nån skulle köpa ny TV så kollade alltid J upp spec på dom så man fick en bra Tv för pengarna
Han va väldigt film intresserad och hade värsta bio rummet i källaren

Så därför kom det som en chock när polisen ringde

Förstår. Samtidigt har jag insett att många är kanonmänniskor när folk utanför familjen är med. Min frus pappa var känd som schysst och hygglig i stan, men hemma innanför väggarna var det mycket bråk och skrik. Så man vet inte allt tyvärr
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in