Citat:
Ursprungligen postat av
The Crash
Den första och tredje är relativt lika. Har själv inte windows, så kan inte dubbelkolla. Men den i mitten måste du väl se att tabellerna bryter rader på fel ställen?
Jag har kollat på 3 olika enheter och ser samma sak. Oavsett var nummer 2 avsedd att illustrera edge case där användare skriver för långa rader utan att bryta dem i tid. Sällan det händer. Det finns gott om utrymme på datorn. Men det är bara en småfix som är rimlig att man tar samtidigt som allt det andra. Så därför fanns det med som illustration. Inte för att jag eller någon annan egentligen stör dig på det.
Jag stör mig bara på radbrytningen på mobilen i kodrutan
Men Flashback är numer lite som ett DIY-projekt. Skulle i teorin kunna fixa detta genom addons till webbläsaren. Men risken är att jag får nostalgi och råkar slänga in lite teman också, typ ett som fixar darkmode (det är fullständigt broken) och ett annat som återupplivar Lunarstorm-temat från 1 april 2010(?). Vilket är skälet till att jag nästan låter bli.
Jajamen, idag ser det ut som du avsåg, det skiljer mot hur det såg ut här om dagen.