2026-06-09, 16:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pleiadesz
Jag är benägen att hålla med om att Sverige har en Pedofilkultur.

Visst märks det på mothugget så fort denna elefant i porslinsbutiken tas upp? Det går ju att se klart och tydligt iaf på många utav inläggen i denna tråd.
Citera
2026-06-09, 18:04
Medlem
[quote=Lunkan531|95153908]
Citat:
Ursprungligen postat av Barbapappa2026
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan531
Äh! Att det finns och funnits i Sverige är fortfarande en bråkdel av vad det är i USA...
Vilken tafatt argument. USA har alltid varit ett större land än Sverige befolkningsmässigt.

Har du inget annat kvar att komma med?
Jag trodde du förstod att det är i procent av befolkningen, men det gjorde du inte
Senast redigerad av Lunkan531 2026-06-09 kl. 18:07.
Citera
2026-06-09, 18:44
Avstängd
Citat:
Jag trodde du förstod att det är i procent av befolkningen, men det gjorde du inte

Förstår jag väl ändå också. Men det är fortfarande ett hjärndött argument. Jag drar utförligen i min trådstart upp vad som verkligen är rubbat med Sverige och du bara avleder med "men det är mycket värre i USA ju". Det är allt du kan göra. Avleda. Relativisera om grader i helvetet.
Citera
2026-06-09, 20:00
Medlem
Citat:
Förstår jag väl ändå också. Men det är fortfarande ett hjärndött argument.

Citat:
Jag drar utförligen i min trådstart upp vad som verkligen är rubbat med Sverige och du bara avleder med "men det är mycket värre i USA ju". Det är allt du kan göra. Avleda. Relativisera om grader i helvetet.
Det är ju ditt påstående som är rubbat eftersom du hävdar att det är stort problem i Sverige p g a kristendom fastän kristendomen är liten i Sverige.

Och så hävdar du att det beror på socialdemokratin. Problemet är ju mycket större i USA, som inte har socialdemokrati. Hur får du det att gå ihop?
Citera
2026-06-09, 20:09
Avstängd
Citat:

Det är ju ditt påstående som är rubbat eftersom du hävdar att det är stort problem i Sverige p g a kristendom fastän kristendomen är liten i Sverige.

Och så hävdar du att det beror på socialdemokratin. Problemet är ju mycket större i USA, som inte har socialdemokrati. Hur får du det att gå ihop?

Kan du sluta avleda och relativisera nu. Du beter dig ju själv som en sekterist i förnekelse just nu som skyller ifrån dig och avleder med något externt. Du bevisar ju bara min tes att Sverige är en sekt.

I sekten Sverige uppfostras vi ju till att tycka att det här minsann är världens bästa land med världens starkaste "skyddsnät" och "välfärd" (era två äckliga favoritord ni använder för att släta över allt som annars är helt jävla felknullat med det här landet socialt och kulturellt) och att det minsann är mycket värre utanför Sverige minsann.

Hört det här hela mitt jävla liv nu. Det biter inte på mig. Jag vet bättre vid det här laget. Jag är avprogrammerad tråkigt nog för resten av er i jante kristna sabbateanska sosse peddo sekten Sverige.

Det är ju hjärndött att som du bara gapa och peka någon annanstans som om det gör att ubtredda och ingrodda problem i Sverige bara försvinner så där bara för att det också är utbrett någon annanstans.
Citera
2026-06-09, 20:40
Medlem
Citat:
Kan du sluta avleda och relativisera nu. Du beter dig ju själv som en sekterist i förnekelse just nu som skyller ifrån dig och avleder med något externt. Du bevisar ju bara min tes att Sverige är en sekt.

I sekten Sverige uppfostras vi ju till att tycka att det här minsann är världens bästa land med världens starkaste "skyddsnät" och "välfärd" (era två äckliga favoritord ni använder för att släta över allt som annars är helt jävla felknullat med det här landet socialt och kulturellt) och att det minsann är mycket värre utanför Sverige minsann.

Hört det här hela mitt jävla liv nu. Det biter inte på mig. Jag vet bättre vid det här laget. Jag är avprogrammerad tråkigt nog för resten av er i jante kristna sabbateanska sosse peddo sekten Sverige.

Det är ju hjärndött att som du bara gapa och peka någon annanstans som om det gör att ubtredda och ingrodda problem i Sverige bara försvinner så där bara för att det också är utbrett någon annanstans.
Jag skrev INTE att det inte är allvarligt problem även i Sverige,
MEN jämfört med andra länder är problemet inte så stort som du försöker FÖRSTORA det till,
och din slutsats gällande orsak är helt enkelt korkad p g a det jag skrev i förra posten, vilken du inte klarade att svara emot...
Citera
2026-06-09, 20:59
Avstängd
Citat:
MEN jämfört med andra länder är problemet inte så stort som du försöker FÖRSTORA det till,
och din slutsats gällande orsak är helt enkelt korkad p g a det jag skrev i förra posten, vilken du inte klarade att svara emot...

Du fortsätter förminska. Och gaslighta om att jag tydligen förlorat en debatt jag egentligen vann. Okej.

Du är ännu en hjärntvättad svensk som inte går att nå oavsett vad.
Citera
2026-06-09, 21:07
Medlem
Citat:
Citat:
Du fortsätter förminska. Och gaslighta om att jag tydligen förlorat en debatt jag egentligen vann. Okej.

Du är ännu en hjärntvättad svensk som inte går att nå oavsett vad.
Du fortsätter ju att FÖRSTORA så jag behöver förminska för att det ska bli rätt

Och du har definitivt inte vunnit diskussionen, eftersom du har fel...

Som jag påpekade klarade du inte att svara emot det här... :
Citat:

Citera
2026-06-09, 21:10
Avstängd
Citat:
Du fortsätter ju att FÖRSTORA så jag behöver förminska för att det ska bli rätt

Och du har definitivt inte vunnit diskussionen, eftersom du har fel...

Som jag påpekade klarade du inte att svara emot det här... :

Men jag svarade emot det där. Med besked.

Citat:

Det är du som slår dövörat till och låtsas som att du inte blev retoriskt utplånad. Men det blev du. Gå och snyt dig nu och sluta harva om att jag "FÖRSTORAR".
Senast redigerad av Barbapappa2026 2026-06-09 kl. 21:13.
Citera
2026-06-09, 21:18
Medlem
Citat:
Men jag svarade emot det där. Med besked.

Du "svarade" men det var ett skitdåligt svar, som inte skrev ett dugg emot det jag påpekade om dina feltänk...
Citera
2026-06-09, 21:35
Avstängd
Citat:

Du "svarade" men det var ett skitdåligt svar, som inte skrev ett dugg emot det jag påpekade om dina feltänk...

Du kan ju självklart inte utveckla exakt vad som var "skitdåligt" eller "feltänk" med mitt svar dock. Bara avfärda och sätta ännu en tröttsam emoji på ditt meningslösa inlägg. Och så påstå att jag bara "förstorar" så klart. Det är allt du har.
Senast redigerad av Barbapappa2026 2026-06-09 kl. 21:40.
Citera
2026-06-09, 21:41
Medlem
Citat:
Du kan ju självklart inte utveckla exakt vad som var "skitdåligt" eller "feltänk" med mitt svar dock. Bara avfärda och sätta ännu en tröttsam emoji på ditt meningslösa inlägg.

Det gjorde jag i den post som du inte klarat att svara emot
d v s den här:
Citat:

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in