Citat:
Ursprungligen postat av
Lunkan531
Det är ju ditt påstående som är rubbat

eftersom du hävdar att det är stort problem i Sverige p g a kristendom fastän kristendomen är liten i Sverige.
Och så hävdar du att det beror på socialdemokratin. Problemet är ju mycket större i USA, som inte har socialdemokrati. Hur får du det att gå ihop?

Kan du sluta avleda och relativisera nu. Du beter dig ju själv som en sekterist i förnekelse just nu som skyller ifrån dig och avleder med något externt. Du bevisar ju bara min tes att Sverige är en sekt.
I sekten Sverige uppfostras vi ju till att tycka att det här minsann är världens bästa land med världens starkaste "skyddsnät" och "välfärd" (era två äckliga favoritord ni använder för att släta över allt som annars är helt jävla felknullat med det här landet socialt och kulturellt) och att det minsann är mycket värre utanför Sverige minsann.
Hört det här hela mitt jävla liv nu. Det biter inte på mig. Jag vet bättre vid det här laget. Jag är avprogrammerad tråkigt nog för resten av er i jante kristna sabbateanska sosse peddo sekten Sverige.
Det är ju hjärndött att som du bara gapa och peka någon annanstans som om det gör att ubtredda och ingrodda problem i Sverige bara försvinner så där bara för att det också är utbrett någon annanstans.