Citat:
Ursprungligen postat av
snillet_1
Han är väl homosexuell? Han ger mig de vibbarna.
Man är inte gay i den miljön han är uppfostrad i. För de är väl kurder, han och syrran?
Hans gnabbande med alla, som med modernt språk bara kan översättas till passiv aggressivitet, är så fjantigt. ”Men du ignorerade mina tre SMS” eller ”jag är inte stor nog för dej längre”. Vi skiter väl i dig som intervjuar. Det är intervjuoffret vill vi höra. Plus den där ZTV-klippningen med infälld grafik som visar ”Kallprat” i dagispalett. Fy fan.
Höll på att skriva TV4-mässing men t o m de upprätthåller något slags balans och proffessionalitet gentemot sina gäster.