Igår, 01:12
Medlem
BombaySaphires avatar
Alexander Isak
Yasin Ayari
Victor Nilsson Lindelöf
Anthony Elanga

Helt färska avsnitt på SVT play.

https://www.svtplay.se/kallprat
Citera
Igår, 01:52
Medlem
Tavastehuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Alexander Isak
Yasin Ayari
Victor Nilsson Lindelöf
Anthony Elanga

Helt färska avsnitt på SVT play.

https://www.svtplay.se/kallprat
Bara Elanga går att se. Eller, om några minuter för att vara exakt; kl 02:00.

Inget fan av Kücen. Hans intervjuer med längdskidåkarna m fl var ibland rent pinsamma. Han har något obehagligt över sig.
Citera
Igår, 02:00
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tavastehus
Bara Elanga går att se. Eller, om några minuter för att vara exakt; kl 02:00.

Inget fan av Kücen. Hans intervjuer med längdskidåkarna m fl var ibland rent pinsamma. Han har något obehagligt över sig.
Kukku är ganska märklig. Han tvingar på personer sina egna åsikter om dem och om vad de gjort och varit med om. Försöker de nåt annat sätter han sig på dem. "Amen håll med om, det där har du ångrat många gånger efteråt?
...Du får ju ändå hålla med om att du var väldigt dum fast du vann?"

Fotbollsbroilersarna är mer bortskämda och har större egon så de kanske surnar till på honom? Eller tassar Kukku mer på tå för dem?
Citera
Igår, 02:45
Medlem
Tavastehuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Kukku är ganska märklig. Han tvingar på personer sina egna åsikter om dem och om vad de gjort och varit med om. Försöker de nåt annat sätter han sig på dem. "Amen håll med om, det där har du ångrat många gånger efteråt?
...Du får ju ändå hålla med om att du var väldigt dum fast du vann?"

Fotbollsbroilersarna är mer bortskämda och har större egon så de kanske surnar till på honom? Eller tassar Kukku mer på tå för dem?
Ja, där sammanfattade du väl min åsikt. Myhlback var rätt irriterad på honom. Ena systern Öberg också.

Tror jag väntar med att eventuellt se dessa nya avsnitt tills det visat sig om Sverige gjort fiasko eller inte i VM.
Citera
Igår, 03:16
Medlem
ThePaleHorses avatar
Han avslöjade ju sitt rätta jag i programmet förrädarna.. Tro fan att folk blir irriterad på karl'n.
Citera
Igår, 06:38
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThePaleHorse
Han avslöjade ju sitt rätta jag i programmet förrädarna.
Just så. Herr Kukku visade där upp hela sin taktik- och strategiförmåga. Vi ser honom inte som i Nostragedomus-klass som siare.
Snarare undrar vi över hur lätt synes i dagens medievärld få bli av S V T avlövad, umm, skall stavas avlönad som initierad fotbollskommentator.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in