2026-06-12, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busy-signal
Varför skulle jag ljuga? Och hur inbillar du dig att du kan uttala dig om saken?
Det enda du kan är att idiotförklara och mobba oliktänkande, utan att någonsin utveckla ett eget resonemang.

Jag har lika mycket respekt för dig som jag har för en fästing ärligt talat. Du och dina hjärndöda kollegor till professionella mobbare som hatar oliktänkande i konspirationstrådarna.

Det hade ju varit snyggt av dig om du någonsin hade tagit en diskussion, men icke.

Så hejdå med dig Tobbex
För att jag förstår verkligheten. Har du gjort ett enda experiment? Mobbare? När vi påtalar hur verkligheten är? Problemet är ditt tänkande, och du har fel. Snacka inte skit om att jag inte tar en diskussion, jag bevisar gärna dina feltänk. Det är tyvärr du som är hjärndöd. Beklagar.
Citera
2026-06-12, 21:31
Medlem
Att alla kostnader för boenden ökat enormt runt om i alla länder i världen.
Huspriser, hyror, markpriser etc har stigit flera gånger mer än andra varor/tjänster.
Jag tror vi ser en global agenda att överföra all privat egendom till stora finansiella institut.
Citera
2026-06-12, 21:40
Medlem
busy-signals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
För att jag förstår verkligheten. Har du gjort ett enda experiment? Mobbare? När vi påtalar hur verkligheten är? Problemet är ditt tänkande, och du har fel. Snacka inte skit om att jag inte tar en diskussion, jag bevisar gärna dina feltänk. Det är tyvärr du som är hjärndöd. Beklagar.

Hittills har jag aldrig sett dig ta en diskussion, eller motivera dina åsikter och påhopp
Citera
2026-06-12, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busy-signal
Hittills har jag aldrig sett dig ta en diskussion, eller motivera dina åsikter och påhopp
Då tar vi en nu? Varför tror du att månljus är kallt?
Citera
2026-06-12, 22:03
Medlem
Dr.Jan.Itors avatar
Epstein didnt kill himself
Citera
2026-06-12, 23:52
Medlem
Att USA styrs av en pedofilring.
Ironiskt med tanke på att det var högern som spred pizzagate-ryktena om Hillary Clinton et al.
Citera
2026-06-13, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiereGoogles
Att USA styrs av en pedofilring.
Ironiskt med tanke på att det var högern som spred pizzagate-ryktena om Hillary Clinton et al.

Det är väl ingen konspirationsteori? Konspiration insinuerar ju något dolt och teori insinuerar ju att det inte finns överväldigande bevis som styrker att det är fakta. Republikanerna har ju alltid varit väldigt öppna med att man ska få knulla och gifta sig med barn, bara att kolla på sydstaterna historiskt och deras lagar.

OnT: Palmemordet såklart. Någon klarläggning där får vi nog tyvärr aldrig, även om Skandia verkar troligt så måste ju kufen fått vapnet någonstans ifrån, och det är ju högst spännande vad den eller de har haft för bakomliggande motiv för att ge honom en pickadoll.
Citera
2026-06-13, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mecanicus
Jag baserar min åsikt på de fakta som finns tillgängliga vid tidpunkten det händer? I fallet Estonia 1994 har det såvitt jag vet inte presenterats bevis för att transport av militärt material är en orsak till olyckan?

Rätta mig gärna med trovärdiga källor om jag har fel.

Har inte skrivit att det var orsaken till olyckan utan att det ”smugglades” militär utrustning på båten och det var inget annat än konspirationsteorier efter olyckan.
Men 10 år senare kom sanningen fram och är nu den ”nya” sanningen.
Så under 10 år gick du alltså och trodde detta var en konspirationsteori om du hörde detta, tills det bevisades vara sanningen.
” 30 november–2 december 2004 kom de första offentliga avslöjandena genom SVT:s Uppdrag granskning och efterföljande rapportering. Då framträdde bland annat den tidigare tullchefen Lennart Henriksson och berättade att han fått order att släppa igenom vissa transporter från Estonia utan normal tullkontroll. Tullverket bekräftade också att det fanns ett samarbete med Försvarsmakten kring sådana transporter. ”

Och hur tänker du när du säger fakta?
Är det något som någon annan talar om för dig?
Senast redigerad av Sthlm007 2026-06-13 kl. 00:16.
Citera
2026-06-13, 01:15
Avstängd
Hallbarhetnollas avatar
Att SAP själva låg bakom mordet på Olof Palme.

Att Miljöpartister värnar om miljön.

Att SVT är oberoende och inte styrd av några vänsterliberala partier
Citera
2026-06-13, 01:32
Medlem
Att vm 58 inte var i Sverige
Citera
2026-06-13, 03:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme
Ja men är det någon som har behov av ett väldigt diskret liv så är det Hitler!

(en del av konspirationen är för övrigt att Hitler hittade ungdomens källa, vilket förklarar att han fortfarande är i livet, och kanske också att han föryngrats och därmed inte blir igenkänd)

Försynen han pratade om.
Citera
2026-06-13, 03:59
Medlem
Mike89s avatar
Gangstalking av targeted individuals, Djupa staten planerade 9/11 attackerna och pandemin I förväg och hintade om det I filmer och annat innan dem utförde dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in