Jo men från vårt perspektiv har de ju försvunnit eftersom vi inte får tag i dem. Exakt vad försvinnandena beror på har jag inte påstått mig veta, men det handlar alltså om tre individer som min vän annars har ganska tät kontakt med. Andra verkar också ha gått upp i luften, men dessa tre är alltså de som min vän personligen känner till.
Stämningen är smått nojig där borta.
Citat:
Ursprungligen postat av
Grisus-Kristus
Det är enkelt att bara påstå att folk försvinner, fast dom egentligen bara gömmer sig,,, för att elda på striden dom utkämpar.