2026-06-08, 23:11
Medlem
gregersnegrers avatar
Jo men från vårt perspektiv har de ju försvunnit eftersom vi inte får tag i dem. Exakt vad försvinnandena beror på har jag inte påstått mig veta, men det handlar alltså om tre individer som min vän annars har ganska tät kontakt med. Andra verkar också ha gått upp i luften, men dessa tre är alltså de som min vän personligen känner till.

Stämningen är smått nojig där borta.

Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus
Det är enkelt att bara påstå att folk försvinner, fast dom egentligen bara gömmer sig,,, för att elda på striden dom utkämpar.
Citera
2026-06-09, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gregersnegrer
Efter Henry Nowak-oroligheterna för en vecka sedan har det jäst under ytan i England och den politiska repressionen har gjort sig påmind med förnyad styrka: aktiva nationalister har plötsligt försvunnit, åtminstone i så måtto att man inte får tag i dem. En vän till mig i England tror att det mångkulturella systemet nu går i sin mest tyranniska fas hittills, men att detta också kan innebära dess slut, eftersom många engelsmän är nära den punkten då de är beredda att ta till våld:

"We may be very close to the tipping point" säger han till mig i telefonen.

Vad tror ni om detta? Fruktar systemet i Storbritannien för sin existens? Jag ska förresten till England nästa vecka för att inspektera läget på plats.
Sitter och hoppas på ett civil war! Har givit upp att det går att rösta bort muslimerna från Europa! Tyvärr är det bara krig som återstår
Citera
2026-06-09, 01:20
Avstängd
Comitiums avatar
Henry Nowak-händelsen visar på två problem:

1. Det handlar om svartas våld mot vita.

2. Polisen tog de svarta våldsverkarnas parti.
Citera
2026-06-09, 07:16
Medlem
gregersnegrers avatar
Du kommer kanske också ihåg Husbykravallerna i Stockholm år 2013 och hur passiv polisen var inför blattarna? Men vad hände när svenska nationalister dök upp på gatorna? Jo, blattarna gömde sig. Men då var också polisen plötsligt väldigt effektiva med våldsmonopolet...

Citat:
Ursprungligen postat av Comitium

Citera
2026-06-09, 07:42
Avstängd
Comitiums avatar
Citat:
Du kommer kanske också ihåg Husbykravallerna i Stockholm år 2013 och hur passiv polisen var inför blattarna? Men vad hände när svenska nationalister dök upp på gatorna? Jo, blattarna gömde sig. Men då var också polisen plötsligt väldigt effektiva med våldsmonopolet...

Svart och mörk hudfärg skapar kognitiv dissonans. Det gäller inte vit.
Citera
2026-06-09, 07:54
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium

För att de ringde och drog en vals.

Många polismän hade kunnat bli lurade av det.
Citera
2026-06-09, 07:55
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Efter Henry Nowak-oroligheterna för en vecka sedan har det jäst under ytan i England och den politiska repressionen har gjort sig påmind med förnyad styrka: aktiva nationalister har plötsligt försvunnit, åtminstone i så måtto att man inte får tag i dem. En vän till mig i England tror att det mångkulturella systemet nu går i sin mest tyranniska fas hittills, men att detta också kan innebära dess slut, eftersom många engelsmän är nära den punkten då de är beredda att ta till våld:

"We may be very close to the tipping point" säger han till mig i telefonen.

Vad tror ni om detta? Fruktar systemet i Storbritannien för sin existens? Jag ska förresten till England nästa vecka för att inspektera läget på plats.

Tror att han ringer från dårhuset och att det inte är något att bry sig om.

Men en fascistisk tabloid som DM eldar förstås på hatet, och lättledda får köper det.
Citera
2026-06-09, 07:56
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Jag tycker att det finns många konstigheter med mordet på Henry Nowak. Mordet kan vara ett verktyg av politikerna för att identifiera "nationalister" för få dem att försvinna. Jag ser det inte alls som omöjligt att detta händer utan är mera en standardåtgärd om man vill införa ett tyranniskt system. Vi har redan sett den här typen av operationer efter J6 in Washington DC där de började fånga upp folk och skicka in dem i fängelse utan rättegång eller mycket "försenad" rättegång.

Du menar som vita rasister, ryssar och andra?
Citera
2026-06-09, 17:06
Avslutad
Försöket av halshuggningen av en Irländare av en sudanes kommer nog spä på våldet lite.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in