På grund av repressionen verkar många redan i skuggorna. Min vän tillhör dessa som delvis agerar under jorden så han var lite konfunderad över att några bara verkade ha gått upp i luften.
Sedan kan ju tyvärr ingen veta exakt hur infiltrerad den nationella rörelsen är. Men att den är infiltrerad - såväl där som i Sverige - måste man ju utgå ifrån.
Citat:
Ursprungligen postat av
Patch1
Tror du att staten massfängslar brittiska nationalister eller tror du att brittiska nationalister "går under jorden" och verkar "i skuggorna"?