2026-06-08, 21:04
Medlem
gregersnegrers avatar
Efter Henry Nowak-oroligheterna för en vecka sedan har det jäst under ytan i England och den politiska repressionen har gjort sig påmind med förnyad styrka: aktiva nationalister har plötsligt försvunnit, åtminstone i så måtto att man inte får tag i dem. En vän till mig i England tror att det mångkulturella systemet nu går i sin mest tyranniska fas hittills, men att detta också kan innebära dess slut, eftersom många engelsmän är nära den punkten då de är beredda att ta till våld:

"We may be very close to the tipping point" säger han till mig i telefonen.

Vad tror ni om detta? Fruktar systemet i Storbritannien för sin existens? Jag ska förresten till England nästa vecka för att inspektera läget på plats.
Citera
2026-06-08, 21:15
Medlem
Om du tror att den brittiska makten kommer lämna walk over och placera sig själv i fängelse eller fly landet för deras oändliga brott mot mänskligheten eller om du ens tror att de darrar på läppen minsta lilla över dessa meningslösa masspromenader av pöbeln även kallat "demonstrationer", så tror du fel.

Det hjälper inte att promenera i grupp på stan och skrika lite. Makten kan inte övervinnas internt, den kan bara slås ut externt av en starkare supermakt.

Därför är Ryssland och Kina två supermakter att förlita sig på som kan garantera ens säkerhet och mänskliga rättigheter, till skillnad från Nato. Det är bara för britterna som vill överleva och ha kontinuitet att flytta utomlands utanför Nato därför att vi européer är dömda på Nato-mark till "slut av blodslinje".

Krafterna som styr hanterar lite promenerande bönder och psykfall väldigt enkelt. Det är inte ens nära.
Citera
2026-06-08, 21:35
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gregersnegrer
Efter Henry Nowak-oroligheterna för en vecka sedan har det jäst under ytan i England och den politiska repressionen har gjort sig påmind med förnyad styrka: aktiva nationalister har plötsligt försvunnit, åtminstone i så måtto att man inte får tag i dem. En vän till mig i England tror att det mångkulturella systemet nu går i sin mest tyranniska fas hittills, men att detta också kan innebära dess slut, eftersom många engelsmän är nära den punkten då de är beredda att ta till våld:

Vad tror ni om detta? Fruktar systemet i Storbritannien för sin existens? Jag ska förresten till England nästa vecka för att inspektera läget på plats.
Kanske England gör en Tyskland.
En högerextremist tar över och startar kriget vi alla har väntat på.
Citera
2026-06-08, 21:39
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsMullenss
Därför är Ryssland och Kina två supermakter att förlita sig på som kan garantera ens säkerhet och mänskliga rättigheter,
Ja, för Ryssland och Kina är ju verkligen så kända för att respektera mänskliga rättigheter
Citera
2026-06-08, 21:43
Medlem
Citat:

Tror du att staten massfängslar brittiska nationalister eller tror du att brittiska nationalister "går under jorden" och verkar "i skuggorna"?
Citera
2026-06-08, 21:56
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:

Jag tycker att det finns många konstigheter med mordet på Henry Nowak. Mordet kan vara ett verktyg av politikerna för att identifiera "nationalister" för få dem att försvinna. Jag ser det inte alls som omöjligt att detta händer utan är mera en standardåtgärd om man vill införa ett tyranniskt system. Vi har redan sett den här typen av operationer efter J6 in Washington DC där de började fånga upp folk och skicka in dem i fängelse utan rättegång eller mycket "försenad" rättegång.
Citera
2026-06-08, 22:08
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
- - - Jag ska förresten till England nästa vecka för att inspektera läget på plats.

Rapportera gärna!

Ett europeiskt uppvaknande måste komma, kanske först i UK!?
Citera
2026-06-08, 22:12
Avstängd
Lacerdas avatar
Citat:
Jag ska förresten till England nästa vecka för att inspektera läget på plats.
Ta första bästa tåg till Doncaster, sen tar du in på ett vandrarhem vägg i vägg med puben Coach and horses. Drick öl och var glad, ta en semester från politiken.
Citera
2026-06-08, 22:18
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Det är enkelt att bara påstå att folk försvinner, fast dom egentligen bara gömmer sig,,, för att elda på striden dom utkämpar.
Citera
2026-06-08, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Ja, för Ryssland och Kina är ju verkligen så kända för att respektera mänskliga rättigheter
Om du ställer dig frågan handen på hjärtat har de vita britterna nåt val för att undvika utrotning än att söka skydd hos Ryssland/Kina?
Citera
2026-06-08, 23:01
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsMullenss
Om du ställer dig frågan handen på hjärtat har de vita britterna nåt val för att undvika utrotning än att söka skydd hos Ryssland/Kina?
Genuint jävla trams, vatnik. Tror du ens själv på det?
Citera
2026-06-08, 23:02
Medlem
gregersnegrers avatar
På grund av repressionen verkar många redan i skuggorna. Min vän tillhör dessa som delvis agerar under jorden så han var lite konfunderad över att några bara verkade ha gått upp i luften.

Sedan kan ju tyvärr ingen veta exakt hur infiltrerad den nationella rörelsen är. Men att den är infiltrerad - såväl där som i Sverige - måste man ju utgå ifrån.

Citat:
Ursprungligen postat av Patch1
Tror du att staten massfängslar brittiska nationalister eller tror du att brittiska nationalister "går under jorden" och verkar "i skuggorna"?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in