Citat:
Ursprungligen postat av
BombaySaphire
De tar upp detta nu på varenda BBC-nyhetssändning. Varje heltimme och varje halvtimme.
Amerikanerna skämmer ut sig globalt redan innan VM har börjat.
Den som vill kan gärna skriva till amerikanska ambassaden och påpeka för dem hur Trump och hans regering har kolliderat med vad VM i fotboll handlar om.
Jag ståkissar på deras Ultimate Fighting-pryl, som Trump ska köra vid Vita huset på söndag - formellt som en del i USA:s 250-årsfirande men i praktiken för att fira sin egen 80-årsdag (och berika sig själv: han äger aktier i UFC).