2026-06-08, 18:39
  #1
Avslutad
För en vecka sedan kom man fram till att Katja Nyberg får sparken, flera på denna sajten tar droger, men att hon inte ens får vara Sverigedemokrat nu i och med att hon tagit droger är sjukt.

https://www.expressen.se/nyheter/politik/katja-nyberg-far-sparken-fran-polisen/

Skulle inte förvåna mig om det var invandrarpolisen som gav henne sparken, Svenskar behöver stå upp för sitt land så att andra människor inte tar över i landet.

Glesbygden och landsbygden är svensk, och det är fina människor som bor där just nu, i framtiden kanske det blir helt somaliskt där, det skulle inte gynna oss.

Så hellre att hon jobbar än att hon får sparken, åtminstone jobbar hon. Alla som går på bidrag tar droger, men de får tydligen det.

Hur tycker ni om henne, är det jämställdhet att hon fick sparken?
Citera
2026-06-08, 18:44
  #2
Medlem
Voloteas avatar
Ja men hon har ju faktiskt kört rattfull, det är allvarligt.
Citera
2026-06-08, 18:46
  #3
Medlem
På vilket sätt menar du att det har att göra med jämställdhet?




Att SD kickar henne är väl inte så konstigt? Det är ju inte direkt så att SD propagerar för en mer liberal narkotikapolitik.
Citera
2026-06-08, 18:47
  #4
Medlem
Många andra skulle också få sparken om deras arbetsgivare fått reda på att de tagit droger.
Citera
2026-06-08, 18:53
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volotea
Ja men hon har ju faktiskt kört rattfull, det är allvarligt.
Och kört olagligt.
Citera
2026-06-08, 19:09
  #6
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KamerunHunter
På vilket sätt menar du att det har att göra med jämställdhet?




Att SD kickar henne är väl inte så konstigt? Det är ju inte direkt så att SD propagerar för en mer liberal narkotikapolitik.

Finns nog många invandrarpolitiker som tar droger, dom gör man inte en stor grej av, men henne gjorde man direkt en höna av en fjäder.
Citera
2026-06-08, 19:11
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darwins
Finns nog många invandrarpolitiker som tar droger, dom gör man inte en stor grej av, men henne gjorde man direkt en höna av en fjäder.
"Finns nog" - Rena spekulationer alltså?

För övrigt är väl knappast SD kända för att vara snällare mot invandrare?



Dessutom handlade det ju inte bara om att hon tog droger, utan även om att hon körde bil när hon var påverkad av droger.
Citera
2026-06-08, 19:13
  #8
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KamerunHunter
"Finns nog" - Rena spekulationer alltså?

För övrigt är väl knappast SD kända för att vara snällare mot invandrare?



Dessutom handlade det ju inte bara om att hon tog droger, utan även om att hon körde bil när hon var påverkad av droger.

Det är inte det. En svensk får inte göra någonting i Sverige längre.
Citera
2026-06-08, 19:15
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darwins
Det är inte det. En svensk får inte göra någonting i Sverige längre.
Så till och med när SD kickar någon så är det för att vederbörande är svensk?
Citera
2026-06-08, 19:44
  #10
Medlem
Klandalfs avatar
Hon fick sparken från polisen, man kan inte ha poliser som bryter mot lagen din jäkla fåntratt. Det har inget med etnicitet att göra.

Dessutom "jobbar" hon inte, hon sitter i riksdagen som politisk vilde och lyfter en fet lön varje månad. När den tiden är över efter september så kommer hon avnjuta en fet pension från svenska skattebetalare.

"Jämställdhet"

Vilken genomkorkad och direkt pinsam tråd.
Citera
2026-06-08, 20:31
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darwins
Det är inte det. En svensk får inte göra någonting i Sverige längre.
Du får väl hitta ett nytt land att flytta till helt enkelt.
Citera
2026-06-08, 22:19
  #12
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darwins
För en vecka sedan kom man fram till att Katja Nyberg får sparken, flera på denna sajten tar droger, men att hon inte ens får vara Sverigedemokrat nu i och med att hon tagit droger är sjukt.

https://www.expressen.se/nyheter/politik/katja-nyberg-far-sparken-fran-polisen/

Skulle inte förvåna mig om det var invandrarpolisen som gav henne sparken, Svenskar behöver stå upp för sitt land så att andra människor inte tar över i landet.

Glesbygden och landsbygden är svensk, och det är fina människor som bor där just nu, i framtiden kanske det blir helt somaliskt där, det skulle inte gynna oss.

Så hellre att hon jobbar än att hon får sparken, åtminstone jobbar hon. Alla som går på bidrag tar droger, men de får tydligen det.

Hur tycker ni om henne, är det jämställdhet att hon fick sparken?
Klart kärringen ska ha ett jobb så hon kan försörja sig själv, rimligen med en vanlig arbetarlön runt 30 000kr/mån före skatt.

Det skulle hon må bra av. Lika självklart är att hon ska sparkas från dom samhällsviktiga förtroendeuppdrag hon haft, hon är en säkerhetsrisk och klart olämplig att hantera dom arbeten hon haft. Hennes förtroende som någon form av Polis är också förbrukat.

Mitt förslag blir, som biståndshandläggare på någon kommunal socialförvaltning.
__________________
Senast redigerad av sykkelpump 2026-06-08 kl. 22:21.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in