För en vecka sedan kom man fram till att Katja Nyberg får sparken, flera på denna sajten tar droger, men att hon inte ens får vara Sverigedemokrat nu i och med att hon tagit droger är sjukt.
https://www.expressen.se/nyheter/politik/katja-nyberg-far-sparken-fran-polisen/
Skulle inte förvåna mig om det var invandrarpolisen som gav henne sparken, Svenskar behöver stå upp för sitt land så att andra människor inte tar över i landet.
Glesbygden och landsbygden är svensk, och det är fina människor som bor där just nu, i framtiden kanske det blir helt somaliskt där, det skulle inte gynna oss.
Så hellre att hon jobbar än att hon får sparken, åtminstone jobbar hon. Alla som går på bidrag tar droger, men de får tydligen det.
Hur tycker ni om henne, är det jämställdhet att hon fick sparken?