Citat:
Ursprungligen postat av
lawless19
Helt sjukt vad det bubblar upp "granskningar" av SD just nu. Lagom timing. Är det busar i SD? Eller är det drev och överdrifter? Sjukt vad de målar ut SD, och det verkar bara vara SD för hela slanten i tv just nu
Ptja, har man de senaste veckorna bokstavligen visat sig ha knarkare, rattfyllon och pedofiler bland sina toppnamn i Riksdagsgruppen så får man nog leva med att bli granskad lite hårdare än vanligt, tycker du inte det?