Citat:
Ursprungligen postat av
NorthSNKR
Förutom det eländiga i att personalen behandlats som gammalt tesump, är det ju ändå lite uppfriskande med en riktig trollgumma som bedriver diverse-handel med tvivelaktiga metoder i det reserverade Skell
Ja, det har en air av kontinental arrogant självständighet gentemot byråkrati myndigheter och konventioner
Citat:
Ursprungligen postat av
cern
Röker cigg inne i cafét som om det vore -99 liksom
Känns som en riktig narci
Citat:
Ursprungligen postat av
AnnaB59
Har en fråga?
Om personen är vräkt från sitt företags lokal, hur kan hen och andra sitta där varje dag?
Spela samma hög musik,röka och låtsas som det regnar?.
Vräkt från något borde väl innebära att man Inte har tillgång till lokal/boende, eller?
Citat:
Ursprungligen postat av
asagasa50
Gick förbi igår morse och då stod det ett glas vin utanför på ett bord. Kl 9🤣
Börjar gilla henne mer och mer, tror hon kan få ordning på mig.
Ni där i bygden borde gynna hennes lilla rörelse och lite vackert påtala att ni hört att det inte går så bra och därför startar en insamling - så hon ska kunna betala dom anställdas löner.
Vore väl bättre att lösa det så än genom juridiska processer som kostar samhället både tid och pengar och inte gynnar varken dom inblandade eller skattebetalarna.
D vore bror.
Är ledig hela sommaren, drar nog dit med ett gäng vinboxar så ser ni en riktig jävla king pilotbrillor och dykarur sitta och kröka där utanför - sätt er å ta ett glas med mig, surra en stund.
Jag är snäll, rolig å hyfsat smart.
Tror hon kommer gilla mig, och hon kommer få ordning på mig jajamen!
Hörs!
Mvh Sur-far