Citat:
Ursprungligen postat av
Max1494
Folk är väl trötta på skattekritiska partier, som tex SD
Där man vill sänka skatter för sig själva och sen låter vanligt folk, eller låginkomsttagare, få mindre trygghet
Man ser tydliga försämringar i välfärd och olika statliga system
Medan de själva ohindrat festar loss för dyra skattepengar
Trots att de kritiserar slöseri med skatter hos vanligt folk, fattiga
tom så att man jagar vanligt folk med blåslampa
För att kolla att alla krav stämmer till punkt och pricka
Exakt så det är, stämmer helt till hundra procent.
För jävligt minst sagt är vad det är. Man ska ta bort, minska och förslava människor som kämpar som djur för att få överleva, ge barnen mat, få ut enstaka tusenlappar. Sen gör såna här människor kap på miljoner av skattepengar, får stöd och bonusar på enorma summor som med råge och enormt överstiger ersättningar vanligt folk kan få för överlevnad, hyra och mat på bordet. Dessa hackar dessa rika svin på, vill hindra och svälta ut. Vilken för jävlig och fruktansvärd människosyn! Tvi!