Citat:
Ursprungligen postat av
proconsul
Jag tittar varken på sport eller reklam så jag kan inte kommentera det aktuelle fallet men sport och idrott är ju oseriöst i grunden. Det är en lek, ett spel. Hör hemma på skolgården egentligen.
Njae, håller inte med. Det är en lek och ett spel, men det betyder ju inte att det inte kan utövas av eller underhålla vuxna. Och leken i det här fallet tycker jag är att man visar att man är seriös (i alla fall mer än vad som dom reklamklippen resulterar i).