Citat:
Ursprungligen postat av
JohnWicks
Hej,
jag kan inte se att det finns någon tråd om brisket så jag tänkte höra hur man får den mör och inte torr. Tänker på att vi kör den i ugn i många timmar.
Andra detaljer du gärna får dela recept på är Picnicbog, pluma och fläsk karre.
Putsa, salt och peppar. In i kylen över natten.
Krydda
Kör i ugn 110-120 grader, täck köttet med folie låt gå tills 95 grader innertemp, tar några timmar...
Sen låter du köttet vila nån timma eller två innan servering.