2026-06-07, 18:55
  #1
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Irak har landat i USA inför VM.

Anfallaren Aymen Hussein välkomnades med förhör i sju timmar, rapporterar Reuters.

Någon som vet varför?

https://www.tv4.se/artikel/14tTbVs7d2eMr4hXENHNXu/vm-stjaernan-foerhoerdes-i-sju-timmar
Citera
2026-06-07, 19:07
  #2
Medlem
För att han kommer från Irak.
Citera
2026-06-07, 19:12
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Någon som vet varför?

https://www.tv4.se/artikel/14tTbVs7d2eMr4hXENHNXu/vm-stjaernan-foerhoerdes-i-sju-timmar

Stjärna???

Aldrig hört namnet tidigare.
Citera
2026-06-07, 19:19
  #4
Medlem
maktspels avatar
USAs gränspolis är kända för detta. Man kan tycka att de borde vara snällare mot landslagsspelare, men de bryr sig inte.

T ex höll de för några år sedan en fd norsk statsminister med diplomatpass som skulle delta i ett möte i Vita Huset, och innan det var det väl prins Carl Philip som råkade ut för liknande
Citera
2026-06-07, 19:43
  #5
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pundedu
Stjärna???

Aldrig hört namnet tidigare.

Hjälte kanske passar dig bättre? Det kallas han i AB.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/j0KaMA/aymen-hussein-forhordes-i-sju-timmar-nar-irak-kom-till-fotbolls-vm?utm_source=iosapp&utm_medium=share
Citera
2026-06-07, 20:15
  #6
Medlem
maktspels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Hjälte kanske passar dig bättre? Det kallas han i AB.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/j0KaMA/aymen-hussein-forhordes-i-sju-timmar-nar-irak-kom-till-fotbolls-vm?utm_source=iosapp&utm_medium=share
Ähh, är han VM-truppens meste målspruta (och top-5 flitigaste målgörare i landslagets historia) är han säkert att betrakta som stjärna därborta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in