Citat:
Ursprungligen postat av
2560p
Det enda som händer då är väl att kranen spolar vatten i vasken, det blir väl inga skador av det? Sen kör man naturligtvis inte maskinen när man inte är hemma, men det behöver väl väl knappast påpekas.
Släpper kranen i fästet nere vid blandaren (det rörliga som gör den går vrida, den svaga punkten) kommer vatten spruta rakt upp i en l kraftig båge som hamna överallt runt diskbänken , golv, köksinredning etc
Det är ett väldigt tryck på vatten i våra kommunala nät underskatta inte detta, har sett många vattenskador genom åren några orsakade av just ovan.