Citat:
Ursprungligen postat av
HBTKuk
Alternativet kanske vore att intervjua idioter som dig, ts? Du verkar inte ha mycket av intellektuell tyngd att komma med.
Journalisterna är politiska aktivister, som aktivt arbetar för att tittarna ska marineras, i korrekt ideologi. Därför släpper man inte heller fram kritiska röster. Debattörer tas in efter partibok. “Mannen på gatan” är en noga utvald individ, med åsikter och bakgrund som går hand i hand med konsensus.