Hejsan LindvidArman,
Jag uppfattar inte V som infiltrerat av "Hamassupportrar, ayatolla-älskare och judehatare" som du skriver. Skälet är att då att det skulle innebära att V är ett annat parti egentligen men nu har kapats och gjorts till det som du beskriver på ett kuppartat och konspiratoriskt sätt.
Istället måste jag nog säga att vara "Hamassupportrar, ayatolla-älskare och judehatare" är själva kärnan i partiets politik och partimedlemmarnas värderingar.
Det har inte skett någon kupp utan det här är vad partiet vill, och det överensstämmer helt med den filosofiska kärnan i deras partiprogram om kommunism som slutligt mål via socialism som metod. De blir också inspirerade av en militant kamp, inte minst är de ett parti som älskar att vifta med flaggor från olika terrorrörelser som inget annat parti. Så med deras parader, torgmöten, sommartal och annat kan man se hur de tänker genom att analysera deras dekorationer.
Jag tror inte heller Noshi får någon svekdebatt då partiet, precis som i det kommunistiska Sovjet på 1920-30-talet, vet att man måste ljuga och bedra för att kunna lura fienden.
Har man inte sett den här ideologiska kärnan i V så rekommenderar jag partistudier av dem. Och de kommer aldrig sitta i samma regering som S, för sossarna har inte glömt 1917. Helvetet kommer frysa innan Magda blir den som svek allt vad sossarna har stått för genom att skapa V-ministrar. Magda är tillräckligt stark för att kunna ta den kampen internt. Och även Magda är socialist och vet att man måste ljuga och bedra för att kunna lura den lömska fienden.
Jag uppfattar inte V som infiltrerat av "Hamassupportrar, ayatolla-älskare och judehatare" som du skriver. Skälet är att då att det skulle innebära att V är ett annat parti egentligen men nu har kapats och gjorts till det som du beskriver på ett kuppartat och konspiratoriskt sätt.
Istället måste jag nog säga att vara "Hamassupportrar, ayatolla-älskare och judehatare" är själva kärnan i partiets politik och partimedlemmarnas värderingar.
Det har inte skett någon kupp utan det här är vad partiet vill, och det överensstämmer helt med den filosofiska kärnan i deras partiprogram om kommunism som slutligt mål via socialism som metod. De blir också inspirerade av en militant kamp, inte minst är de ett parti som älskar att vifta med flaggor från olika terrorrörelser som inget annat parti. Så med deras parader, torgmöten, sommartal och annat kan man se hur de tänker genom att analysera deras dekorationer.
Jag tror inte heller Noshi får någon svekdebatt då partiet, precis som i det kommunistiska Sovjet på 1920-30-talet, vet att man måste ljuga och bedra för att kunna lura fienden.
Har man inte sett den här ideologiska kärnan i V så rekommenderar jag partistudier av dem. Och de kommer aldrig sitta i samma regering som S, för sossarna har inte glömt 1917. Helvetet kommer frysa innan Magda blir den som svek allt vad sossarna har stått för genom att skapa V-ministrar. Magda är tillräckligt stark för att kunna ta den kampen internt. Och även Magda är socialist och vet att man måste ljuga och bedra för att kunna lura den lömska fienden.