2026-06-06, 20:35
  #1
Medlem
Klandalfs avatar
Levereras av Julian Sommer, Andre Schnura och Luca-Dante Spadafora. Det är glatt, glättigt och en låt som pumpar upp folket.

https://youtu.be/CeXId2qAKPo

Tyskland, bättre på VM-låtar, bättre på fotboll. Vem fan är stolpskottet som beställde Sveriges mellanmjölk-låt till VM av en talanglös nolla som hatar sport?

Min tanke med tråden är att här kan vi stöta och blöta varför andra länder klarar av att leverera VM-låtar samtidigt som Sverige kissar i byxan. Vi brukade ha bra fotbollslåtar under mästerskap, vad fan hände?
Citera
2026-06-06, 20:39
  #2
Medlem
BombaySaphires avatar
Jag hoppas att du skämtar. Tysklands låt var totalt genomusel, helt i nivå Stenströms låt.

Björnzone har gjort den bästa VM-låten i år.

https://youtu.be/UZYZjXHJpts?si=2yEEqKuQk93ow2wh
Citera
2026-06-06, 20:42
  #3
Medlem
Klandalfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Jag hoppas att du skämtar. Tysklands låt var totalt genomusel, helt i nivå Stenströms låt.

Björnzone har gjort den bästa VM-låten i år.

https://youtu.be/UZYZjXHJpts?si=2yEEqKuQk93ow2wh

Nä, jag gillar partyschlager

Björnzones låt är feeett bööögig. Har ingenting på Julian Sommer.
Citera
2026-06-06, 20:55
  #4
Avstängd
björnzone har inte mkt till refräng eller melodi.
verkar mest vara roligt för dom inblandade själva.
Citera
2026-06-06, 21:18
  #5
Medlem
ImNotGuiltys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klandalf
Levereras av Julian Sommer, Andre Schnura och Luca-Dante Spadafora. Det är glatt, glättigt och en låt som pumpar upp folket.

https://youtu.be/CeXId2qAKPo

Tyskland, bättre på VM-låtar, bättre på fotboll. Vem fan är stolpskottet som beställde Sveriges mellanmjölk-låt till VM av en talanglös nolla som hatar sport?

Min tanke med tråden är att här kan vi stöta och blöta varför andra länder klarar av att leverera VM-låtar samtidigt som Sverige kissar i byxan. Vi brukade ha bra fotbollslåtar under mästerskap, vad fan hände?


Tysklands svar på Markoolio var min första tanke när jag lyssnade/såg videon, den tanken består en stund senare, nä, du saknar stil och klass, precis som Tysklands VM-låt
Citera
2026-06-06, 21:46
  #6
Medlem
Klandalfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImNotGuilty
Tysklands svar på Markoolio var min första tanke när jag lyssnade/såg videon, den tanken består en stund senare, nä, du saknar stil och klass, precis som Tysklands VM-låt

Markoolio har gjort en av de bättre VM-låtarna.

'In Med Bollen i Mål' är precis det man vill ha av en VM-låt. Bättre än Martins 'VM Guld 2002'. Tyskarna fattar vad det handlar om.
Citera
2026-06-06, 22:28
  #7
Medlem
Kan inte tyska men betydligt bättre än sveriges officiella i alla fall.
Citera
2026-06-07, 08:07
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pending1
Kan inte tyska men betydligt bättre än sveriges officiella i alla fall.
Ganska svårt att ha en sämre.
Citera
2026-06-07, 10:28
  #9
Medlem
Klandalfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pending1
Kan inte tyska men betydligt bättre än sveriges officiella i alla fall.

De sjunger typ, "skott, skott, mål, det flyger fortfarande, vi är tyskarna och vi gör mål"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in