Levereras av Julian Sommer, Andre Schnura och Luca-Dante Spadafora. Det är glatt, glättigt och en låt som pumpar upp folket.
https://youtu.be/CeXId2qAKPo
Tyskland, bättre på VM-låtar, bättre på fotboll. Vem fan är stolpskottet som beställde Sveriges mellanmjölk-låt till VM av en talanglös nolla som hatar sport?
Min tanke med tråden är att här kan vi stöta och blöta varför andra länder klarar av att leverera VM-låtar samtidigt som Sverige kissar i byxan. Vi brukade ha bra fotbollslåtar under mästerskap, vad fan hände?