2026-06-06, 17:15
  #1
Medlem
I äkta Trumpsk anda?
Citera
2026-06-06, 17:18
  #2
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
I äkta Trumpsk anda?

Inte högerväljare i allmänhet, men en och annan här på Flashback lär nog hoppa på det tåget.
Citera
2026-06-06, 17:18
  #3
Medlem
Hoffmeastros avatar
Kommer aldrig glömma hur det gick skitbra för SD i valet 2018 sen dog sändningen och SD hade magiskt förlorat flera procent.

Hade detta hänt vänstermongofallangen hade ni pissat galla i åratal.
Citera
2026-06-06, 17:18
  #4
Medlem
Dofternas avatar
Inte generellt. Men det finns alltid några tokfransar som drar valfusk-kortet.
Citera
2026-06-06, 17:18
  #5
Medlem
Inte den här gången.
Även om alla 8 partier är samma skit med olika grader i helvetet så har tidöpartierna förstört för sig själva gång på gång så det finns en sannolikhet att de kommer att förlora.
Citera
2026-06-06, 17:19
  #6
Medlem
Lär nog vara en del högljudda pajsare som startar trådar om det här på Flashback, men som aldrig någonsin skulle orka dra sitt strå till stacken och faktiskt engagera sig i att kontrollera rösträknandet.
Citera
2026-06-06, 17:20
  #7
Medlem
Gapa om ska det stå. Vet inte hur man redigerar en rubrik.
Citera
2026-06-06, 17:23
  #8
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
I äkta Trumpsk anda?
Eftersom vänstern, rent faktamässigt är de enda som sysslat med det här, så varför inte. Falska och ohederliga människor.

Eller tror du att det är högern som sysslar med sånt? När då?
Citera
2026-06-06, 17:28
  #9
Medlem
ludexSums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
I äkta Trumpsk anda?

Nej, vi vet att vänstern har svårt att räkna och med abstrakt tänkande.
Citera
2026-06-06, 17:30
  #10
Medlem
MarcoStars avatar
Med tanke på att högern inte haft övertag i opinionen en enda gång sen de tog makten för fyra år sen, så är det fastställt bortom alla rimliga tvivel att det inte finns folkligt stöd för deras politik.

Om de däremot skulle vinna valet, skulle nog jag ropa valfusk väldigt snabbt, för det vore helt omöjligt att det skulle stämma.
Citera
2026-06-06, 17:30
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ludexSum
Nej, vi vet att vänstern har svårt att räkna och med abstrakt tänkande.
Avser du Valmyndigheten?
Citera
2026-06-06, 17:31
  #12
Medlem
VoktorDodkas avatar
Ja, för att om dom inte vinner så är det något fel, så himla genomkorkad kan inte majoriteten av folket vara att dom utan påverkan röstar på vänstern. Och just de massiva påverkanskampanjer vi ser från media och inte minst vänstertrollen här på flashback är vad som i praktiken menas med valfusk.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in