Citat:
Ursprungligen postat av
Vit-Brandbil
Se till att fortsätt rösta höger både i riksdag och kommunalval så kanske vi kan slippa sånt här men om inte får man skylla sig själv skulle jag säga.
Tror att just Göteborg redan är en
förlorad stad, de rödgröna har redan nått sin
tipping point där.
Utrikesfödda som har mest av att vinna med de rödgröna är redan i majoritet, han som styr staden döljer ju det inte ens längre.