2026-06-06, 11:23
  #1
Medlem
67arigGubbes avatar
Kim källström - ja ni läste rätt.

Är det bara jag som ser det?

Man kan skylla på tränare, på spelare men det ör Kim äckel rödkind källströms fel alltihopa!!

Han har inte bara dragit ner herrlaget men nu även damlaget som förlorat match efter match

Är det bara jag som anser det är Kims fel?
Bör han få sparken omgående?
Vad tycker ni om Kims roll i det hela?
Citera
2026-06-06, 11:31
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Kim källström - ja ni läste rätt.

Är det bara jag som ser det?

Man kan skylla på tränare, på spelare men det ör Kim äckel rödkind källströms fel alltihopa!!

Han har inte bara dragit ner herrlaget men nu även damlaget som förlorat match efter match

Är det bara jag som anser det är Kims fel?
Bör han få sparken omgående?
Vad tycker ni om Kims roll i det hela?
Du har helt rätt. Väldigt förvånande att han fick sitta kvar när Reinfeldt försvann och dessutom leda rekryteringen till damernas förbundskapten. Finns dock fler charlataner inom förbundet exempelvis Caroline Sjöblom och Lovisa Delby som är helt odugliga på flicksidan.

Kan även noteras att Simon Åström som är ordförande fick jobbet efter att ha tagit Örebro SK från åttondeplats i Allsvenskan till åttondeplats i Superettan och generalsekreterare Niclas Carlnen lyckades slarva bort MFFs övertag inom svensk fotboll så det är inte eliten som bestämmer någonstans, men Källström är helt klart värst
Citera
2026-06-06, 11:31
  #3
Medlem
Belters avatar
Nej, jag vill inte skylla talanglöshet på någon enskild person. Det är mera viljan att göra något bra och bättre än andra som behövs här. I Sverige har vi det ganska bra och är ändå ganska få människor om man jämför med andra länder.
Citera
2026-06-06, 11:35
  #4
Medlem
67arigGubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belter
Nej, jag vill inte skylla talanglöshet på någon enskild person. Det är mera viljan att göra något bra och bättre än andra som behövs här. I Sverige har vi det ganska bra och är ändå ganska få människor om man jämför med andra länder.

Vi va påväg neråt med herrlaget när kim tog över.

Han gjorde bara den svajiga kurvan tydlig och drog den rakt nedåt. Sen va det damernas tur som i princip vart bäst i världen dom skulle han också sabotera för..
Citera
2026-06-06, 12:57
  #5
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Kim källström - ja ni läste rätt.

Är det bara jag som ser det?

Man kan skylla på tränare, på spelare men det ör Kim äckel rödkind källströms fel alltihopa!!

Han har inte bara dragit ner herrlaget men nu även damlaget som förlorat match efter match

Är det bara jag som anser det är Kims fel?
Bör han få sparken omgående?
Vad tycker ni om Kims roll i det hela?

Död? Ska de inte spela i VM nu strax?
Citera
2026-06-06, 12:57
  #6
Medlem
Belters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Vi va påväg neråt med herrlaget när kim tog över.

Han gjorde bara den svajiga kurvan tydlig och drog den rakt nedåt. Sen va det damernas tur som i princip vart bäst i världen dom skulle han också sabotera för..
Det är inte 1994 längre, det finns ingen Zlatan, ingen Henke.
Vi får vänta på andra generationer.
Citera
2026-06-06, 13:29
  #7
Medlem
53....so whats avatar
Exxakt vad i Kims agerande påverkar själva spelandet på plan?

Jag anser att det är för lite talanger som får chansen när dom är på topp.
Spelar ingen roll hur rutinerad och bra du varit, ingen plats i laget om du inte presterar.
Det måste vara moroten nummer ett att du kan platsa om du presterar det du kan i varje match och gör det bra.

... är Kim inblandad i detta, menar du?
Citera
2026-06-06, 13:38
  #8
Medlem
Connykrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53....so what
Exxakt vad i Kims agerande påverkar själva spelandet på plan?

Jag anser att det är för lite talanger som får chansen när dom är på topp.
Spelar ingen roll hur rutinerad och bra du varit, ingen plats i laget om du inte presterar.
Det måste vara moroten nummer ett att du kan platsa om du presterar det du kan i varje match och gör det bra.

... är Kim inblandad i detta, menar du?

Avskyr också Kim.

Han är en jävla fitta! Han är högsta hönset och det är han som vill att man ska spela med fjant-spelare. Han gillar inte ronny och de andra spelarna i lag som barca då han själv aldrig nådde den potentialen istället ska allsvenskan spelare vara givna i vm truppen. Potter har ingen talan i detta utan han är Fittan-Kims marionett.
Citera
2026-06-07, 17:11
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Connykrim
Avskyr också Kim.

Han är en jävla fitta! Han är högsta hönset och det är han som vill att man ska spela med fjant-spelare. Han gillar inte ronny och de andra spelarna i lag som barca då han själv aldrig nådde den potentialen istället ska allsvenskan spelare vara givna i vm truppen. Potter har ingen talan i detta utan han är Fittan-Kims marionett.

Gillar inte heller Kim men han var en mycket bättre spelare än Roony. Kanske kan Roony bli en bättre spelare över tid då han fortfarande är ung men en jämförelse idag så var Kim otroligt mycket bättre.
Citera
2026-06-07, 20:16
  #10
Medlem
Svårt detta, men helt klart är han ansvarig för de dåliga resultaten (framför allt på grund av J-DT).
Men det återstår och se, har ett minne av att Lagerbäck pratat gott om Kim. Vad jag förstått så besitter han ett djup (intellektuellt fotbollsmässigt), men det är en annan att realisera det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in