Citat:
Ursprungligen postat av
67arigGubbe
Kim källström - ja ni läste rätt.
Är det bara jag som ser det?
Man kan skylla på tränare, på spelare men det ör Kim äckel rödkind källströms fel alltihopa!!
Han har inte bara dragit ner herrlaget men nu även damlaget som förlorat match efter match
Är det bara jag som anser det är Kims fel?
Bör han få sparken omgående?
Vad tycker ni om Kims roll i det hela?
Du har helt rätt. Väldigt förvånande att han fick sitta kvar när Reinfeldt försvann och dessutom leda rekryteringen till damernas förbundskapten. Finns dock fler charlataner inom förbundet exempelvis Caroline Sjöblom och Lovisa Delby som är helt odugliga på flicksidan.
Kan även noteras att Simon Åström som är ordförande fick jobbet efter att ha tagit Örebro SK från åttondeplats i Allsvenskan till åttondeplats i Superettan och generalsekreterare Niclas Carlnen lyckades slarva bort MFFs övertag inom svensk fotboll så det är inte eliten som bestämmer någonstans, men Källström är helt klart värst