Citat:
Ursprungligen postat av
mikael2
Finns ju fördelar med invandring!
Varför inte ha fri invandring under begränsad tid?
Enda villkoret är att dom jobbar.
Vi har haft fri invandring och det var fullständigt katastrof.
Det visade sig inte vara en bra ide att massimportera obildat folk från Mellanöstern och delar av Afrika, folk som inte kan, inte vill jobba och som inte vill bli en del av Sverige.
Det finns absolut inga fördelar med detta.