Jag har en ny dator (MacbookAir M5), och mitt gamla tangentbord är kopplat till den nu, men när jag klickar på F3 visas inte alla fönster utspridda på en gång i daotrn som det gjorde i min gamla dator. Hur ändrar jag det?
Jag har en ny dator (MacbookAir M5), och mitt gamla tangentbord är kopplat till den nu, men när jag klickar på F3 visas inte alla fönster utspridda på en gång i daotrn som det gjorde i min gamla dator. Hur ändrar jag det?
Minns att när jag hade en Macbook fanns det någon inställning som hette "Använd F1, F2 osv. som vanliga funktionstangenter" eller liknande. Minns dock inte vart den låg exakt. Om den inställningen är på brukar man behöva trycka på FN + F3. Prova och se om det kommandot funkar.
Minns att när jag hade en Macbook fanns det någon inställning som hette "Använd F1, F2 osv. som vanliga funktionstangenter" eller liknande. Minns dock inte vart den låg exakt. Om den inställningen är på brukar man behöva trycka på FN + F3. Prova och se om det kommandot funkar.