Singelolycka där en man i 40-årsåldern kört av vägen och krockat med ett träd.
Enligt uppgift i pressen jobbade räddningstjänsten i nästan två timmar för att få loss föraren som sedan bekräftats avliden efter transport till sjukhus.
Någon som vet mer?
https://www.expressen.se/nyheter/expressen-direkt/?post=ca4bcd4b-4531-41ed-8f9d-3f32006201d5