Citat:
Ursprungligen postat av
karju
"Den våldtäktstid nu kommer med lust och fägring stor...".
En sommarvisa för det Nya Sverige.
Hahaha..
Ja. Det borde göras en version..
Maj-september är en riktig våldtäktstid i Sverige. Just denna period bör kvinnor, i synnerhet svenska kvinnor, vara extra varsamma med vart de vistas. Och hålla sig på behörigt avstånd från allt som heter muslimer/flyktingar.