Jag tycker det är en rolig bild. Jag tror att photoshooten var ett bra sätt att samla laget, bra teambuildning.
jag önskar Norge all lycka till i VM och hoppas att vi får se fler liknande fotografier från andra lag. Mbappoleon var rolig. Några från Sydamerika kanske klär ut sig till inka indianer? Sverige kanske oxå kan klä ut sig till vikingar?
Jag kom att tänka på följande klipp där en vit amerikan utklädd till mexikan frågar om hans utstyrsel är kränkande. När han frågar unga amerikaner på campus säger alla ja. När han frågar mexikanare så säger alla nej, dom tycker det bara är roligt. Jag hoppas att människor kan bli lite mer laidback kring sånthär.
Klippet:
https://youtu.be/IT2UH74ksJ4