Citat:
Ursprungligen postat av
Newton555
Mallorca är trötta på turister, och vill inte ha oss där. Det har även varit demonstrationer.
Trist att bli lynchad på semestern.
Då föreslår jag Disneyland Paris. Borde va en jävla tripp för en sjuåring? Och så är det svindyrt, så antagligen vitare än Nordpolen där inne (om det är viktigt för TS).
Jag var själv där på 90-talet och bodde då en natt på ett av deras finare hotell och sen två nätter i westerndelen. Skitballt med western, tyckte jag som barn, men varmt som fan och ingen AC. Gissar att det är ett av de billigare boendealternativen.
Är man bara två kan det nog va värt att köpa jetpass också, om det finns. Löjliga kötider annars. 2h till de mest populära attraktionerna. Sjuuukt jävla segt. Kanske bättre att bli lynchad på Mallis ändå?