2026-06-05, 13:37
Medlem
Beror på vilken utländsk kvinna du frågar.
Alla utländska kvinnor dras inte till svenska män men det finns få.

Många asiatiskor som är ifrån Thailand vill ha en svensk man för att kunna bli försörjda.
Hur många kinesiska/japanska kvinnor har du sett överge allt för att leva med en svensk man?

Personligen berör det inte var du är ifrån eller bakgrund. Mulatter tycker jag dock har bäst kvalitet på personlighet och utseende men jag faller oftast för den vita amerikanska mannen på grund av personlighet, livsstil och beteende. Jag gillar deras manlighet och personlighet. Jag ser ju inte mannen som en plånbok så då kan jag välja själv vad jag vill leva med eller falla för.

För min del så spelar det ingen roll om du har ett stort hus, båt eller 100 bilar utan din personlighet spelar roll och din omtanke för andra spelar stort i min värld.

Jag tittar mer på kvalitet än att man ska vara en kossa som man mjölkar.

Den svenska mannen saknar dessa kvaliteter som togs upp men däremot brukar den amerikanska mannen ha mycket av dessa kvaliteter.

Det handlar inte mycket om hudfärg utan mannen bakom sin etnicitet. En man som inte kan bete sig som en man lockar ju bara billig vara som alla andra kan få ändå.
Citera
2026-06-05, 13:57
Medlem
rex144s avatar
Kvinnor från Latinamerika, Asien och Afrika ser den vita mannen högs status.

Vad gäller svenska män i sängen så har jag hört att de gör mycket för att tillfredsställa kvinnan,
det är som ett jobb för de, de är noggranna och följer proceduren till pricka. Deras protestantiska arbetsetik kickar in.
Nackdelen är att det blir efter en tid förutsägbart och enformigt, de håller sig till planen.
Citera
2026-06-05, 14:08
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
bra inlägg, detta behöver sägas oftare,

Skulle man tro MSM som pumpar ut manshat 24/7, särskilt avsky mot etniskt savenska män skulle man tro att svenska män är de värsta talibanerna på jorden. En politiker sa en gång att svenska män var lika illa som talibaner.

Men svenska män är överlag stabila, inte lika lättkränkta och kvinnoföraktande som de från mellanöstern, inte lika hetsiga som de runt medelhavet, inte lika självgoda som amerikaner. Även britter har en påfrestande grandios självbild ofta.

Överlag är svenska män betydligt bättre på alla sätt och vis än sina konkurrenter från andra länder.

Undantag finns dock givetvis men det gör det alltid.
Citera
2026-06-05, 14:13
Medlem
jjujjus avatar
Att han är tyst.

Vem gifter du dig helst med?

A. En papegoja
B. En uggla
Citera
2026-06-05, 14:17
Medlem
kraftfoders avatar
Plånboken, förr var det bankboken.
(Men bankböcker är borta idag)
Citera
2026-06-05, 15:40
Medlem
Fråga fruarna till alla Sverigedemokrater, de har till 90% importerat sin fru från Asien
Citera
2026-06-05, 16:48
Medlem
Att dom inte är omskurna
Citera
2026-06-05, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
För att många svenska män är attraktiva
Jag såg en serie på svt en gång i tiden som handlade om Thaikvinnor som flyttade hit för att gifta sig. De männen som medverkade hade sett sina bästa dagar. Bleka och lönnfeta och taskigt med hår på skallen.
Man fick följa deras liv efter att ha gift sig. Det var inte alltid det var en dans på rosor.
Citera
2026-06-05, 19:13
Medlem
Kleiners avatar
Kvinnor dras till män som är trygg i sig själv.
Senast redigerad av Kleiner 2026-06-05 kl. 19:21.
Citera
2026-06-05, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max1494
Om man kommer från en högljudd kultur, med mycket macho, kaxiga män
Så kanske en lugn svensk man, med pengar, kan uppfattas som trygg
Kan inte komma på mycket annat
Maten och språket kan det i alla fall inte vara
Såvida man inte är fixerad vid köttbullar

Många svenska män är långa, lugna, trygga och ansvarstagande. Samt hjälper till hemma och kärleksfulla med barnen.

Kan nog uppskattas av en del kvinnor.

Jämfört med män som inte ens hittar till köket och aldrig bytt blöjor.
Citera
2026-06-05, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan
Fråga fruarna till alla Sverigedemokrater, de har till 90% importerat sin fru från Asien

Du borde få delta i fördomshowen.
Citera
2026-06-05, 21:53
Medlem
Smutzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Fast det är nog rätt få svenska män som kan bygga båtar idag. Eller hus.

Jovisst, få i absoluta siffror men på gruppnivå är vi nog mycket mer händiga än populationen som kvinnorna jämför med. Du får ju ha i åtanke att de (västerländska) kvinnor som flyttar till Sverige oftast är välutbildad medelklass från storstäder. Du och jag är garanterat bättre lämpade än att bygga en båt än deras tidigare dejter i New York, Paris, Rom eller Madrid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in